хороскоп игри музика
САБОТА, 24 ДЕКЕМВРИ 2016
Урдаревски Вардар: Јуниор Лигата ни е голем предизвик, а сега се остриме за Зимскиот турнир

Зимскиот турнир се одржува во втората половина од јануари 2017 година, а на него може да учествуваат сите момчиња и девојчиња кои тренираат ракомет во школите кои се дел од Ракометната академија Вардар.

post cover photo

Одморот за над 650 момчиња и девојки кои учествуваат во Вардар Јуниор лигата почна. Првите натпревари од втората полузесона ги очекуваме кон февруари 2017 година, но дотогаш нашите најмлади ракометари имаат нов предизвик за докажување. Веќе во втората половина од јануари 2017 година, во организација на Ракометната академија Вардар го подготвуваме зимскиот турнир „Еден живот една љубов".

Два викенди Скопје ќе биде во црвено-црно обоен, за време на одржување на турнирот и ќе ги собереме сите момчиња и девојчиња кои го сакаат ракометот. Турнирот е можност за натпревари и докажувања на сите деца кои се дел од нашата Ракометна академија Вардар, независно дали учествуваат во Вардар Јуниор лигата.

За можноста да заиграат со другарчиња кои не се дел од зимскиот турнир разговараме со Теона, Елеонора, Сања, Мила, Кристијан, Иван и Кристијан од Урдаревски Вардар од Скопје.

Теона Лалевиќ, Елеонора Велковска, Соња Трајановска, Мила Пачукова се дел од екипата Вардар Урдаревски, во која се вклучени и девојки од Бисинов Вардар, а која се натпреварува во генерацијата 2000/2001. Според нив, Вардар Јуниор лигата за нив останува големиот ракометен предизвик, но едвај чекаат да се докажат и на турнирот. Четиринаесетгодишната Теона ракомет почнала да тренира на 11 годишна возраст зашто многу го сакала ракометот.

„Во Вардар Јуниор лигата имам можност подобро да го научам ракометот и да ја развијам играта. Ми се допаѓа што лигата секоја година е поорганизирана, оваа сезона многу ми се допадна што патуваме и во други градови и стекнуваме многу нови другари. Во Прилеп имаше интересни натпревари и многу дружење", вели Теона.

Голманот Елеонора вели дека инспирација да се најде меѓу стативите и е голманката на женскиот сениорски тим Ина Суслина, а амбиција и е да се најде меѓу девојките кои ги повикуваат за избор на селекциите на Вардар.

„Тренирам три години, а Вардар Јуниор лигата ни дава можност да покажеме што знаеме зашто тука е вистинското место да не видат тренерите од Вардар и да не имаат предвид при изборот", вели Елеонора.

Нејзината соиграчка Сања тренира ракомет 3 години, а оваа сезона и е прво учество во Вардар Јуниор лигата и игра на позицијата лево крило.

„Се вклучив зашто има убави услови, а ми се допаѓа што излегуваме од Скопје. Академијата ни овозможува да се натпреваруваме и на зимскиот турнир, каде се надевам дека ќе имаме подобри резултати", вели Сања.

За учество на турнирот се подготвува и Мила која во лигата игра на позициите бек и пикер.

„Кога сум на теренот се чувствувам најдобро, за мене ова е прв спорт и се надевам дека ќе успеам во ракометот. Кога почнав да тренирам Ракометната академија сѐ уште не беше формирана, но по формирањето, со неа ми се роди надеж дека сум направила вистински избор. Имаме многу добри за тренинг и одлични тренери Никола Димовски и Александар Димовски. Во однос на лигата, условите во салите се одлични, годинава е уште подобро зашто има повеќе тимови, подобра конкуренција, а моја цел е да се истакнам", вели Мила.

Кристијан Мисердовски, Кристијан Мутовски и Иван Трендафиловски се натпреваруваат во генерацијата 2002/2003, а најголем предизвик на сите им се екипите на Преспа Вардар и Кале Вардар, зашто велат дека се многу добри екипи и ракомет се учи и кога се игра со добри противници. Кристијан Мисердовски ракомет тренира 3 години, а ова му е втора сезона во лигата и на натпреварите досега постигна над 15 гола.

„Играв и лани, но со екипата немавме голем успех и се надевам дека годинава ќе извлечеме повеќе од нас и ќе се покажеме во подобро светло, а јас дека ќе имам повеќе голови. Имаме јаки и добри противници, и оваа сезона играме повеќе натпревари зашто има повеќе екипи. Се забележува дека играме подобро од лани зашто имаме и поголемо искуство и тренираме напорно. Со екипата веќе се подготвуваме и за зимскиот турнир. Ќе учествуваат и другарчиња кои не се натпреваруваат во лигата. И турнирот ни дава можност да се дружиме, а ако има победа и да прославиме", вели Кристијан.

Неговиот соиграч Иван тренира 3 години, а тренинзите се одржуваат во салата во Бутел, „Антони Димитров".

„Публиката, тренерите и другарите од екипата се мојата мотивација за подобро да играм на мечовите. Верувам во моите соиграчи и играме тимски. Се спремаме и за зимскиот турнир и се надевам дека ќе се покажеме како најдобри. Да имаме што повеќе победи. Желба ми е да ги победиме Преспа Вардар и Кале Вардар кои се најдобри во нашата категорија", вели Иван.

Кристијан Мутовски ракомет тренира 4 години.

„Мене на натпреварите ме мотивира желбата за победа и верувам дека ќе бидам успешен ракометар. Со екипата тренираме три до четири пати неделно, а во оние денови и викенди кога сме слободни играме пријателските натпревари со цел да се подготвиме подобро за лигата. Досега сме играле со Општина Кисела Вода Вардар, со Бутел Вардар и со Бисинов Вардар. Во однос на зимскиот трунир имам желба да освоиме подобра позиција и да се покажеме во подобро светло.

ПР текст

 

шопинг book
ИЗРАДУВАЈТЕ ГИ ДЕЦАТА! Обратете се кај нашите пријатели листа на пријатели
comments powered by Disqus
Извлечи колаче порака
Виц

Малиот Трпе и вика на Трпана:
– Мамо, летаат ли ангелите?
– Да, душо!
– Тато вчера и рече на чистачката дека е ангел, а јас никогаш не сум ја видел да лета.
– Утре ќе ја видиш.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Target baner

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.
Знаевте ли дека...

...милиони дрва годишно растат благодарение на вервериците кои заборавиле каде ги скрилe плодовите.

fraerlook na Ladybook
Цитат

Фустанот мора да ја следи линијата на телото, а не телото да ја следи линијата на фустанот. - Хјуберт де Живанши

fraerlook na Ladybook
ladybook галерија играј на пауза музиче ladybook
Find more about Weather in Skopje-Zajcevrid, MK
ADS
ladybook СВЕЖО
ladybook најчитано
VIVA СоковиТехнолошко Металуршки ФакултетHONOR ReklamaVipetBiblioteka Liquor StoreBellaContessaФолиВорлдZoo VivariumGAMARDE ORGANICДНА Анни ФармDrama StudioVardar ExpressVIVA СоковиТехнолошко Металуршки ФакултетHONOR ReklamaVipetBiblioteka Liquor StoreBellaContessaФолиВорлдZoo VivariumGAMARDE ORGANICДНА Анни ФармDrama StudioVardar Express;