хороскоп игри музика
ЧЕТВРТОК, 31 АВГУСТ 2017
Чоколадни топчиња - 91 калорија

Секоја девојка и жена внимава на својот изглед, особено во летните денови и затоа го менува начинот на исхрана и најчесто го скратува уживањето во десертите. Доколку и вие веќе долго време не сте уживале во вкусот на некоја убава торта, колач и слично, овој рецепт навистина ќе ви се допадне - чоколадните топчиња со кикирики имаат само 91 калорија.

post cover photo

Секое топче содржи 91 калорија, 3.3 гр протеини и помалку од 10 грама шеќер. Доколку сте љубител на кикириките и чоколадото, тогаш уште денеска подгответе од овие топчиња.

Состојки

  • 5 лажици полуслатки чоколадни мали коцки

  • 1 шолја солени печени кикирики

  • 1 шолја суви урми (околу 10-12)

  • 1 лажица протеински прав со ванила

  • 1/4 шолја незасладен сос од јаболко

Начин на подготовка

Ситно исечкајте ги чоколадните коцки и ставете ги настрана во помал сад. Кикириките мешајте ги со блендер, додека не добиете кремаста смеса. Додадете ги урмите и повторно мешајте со блендерот, но полека. Додадете го протеинскиот прав и мешајте додека сите состојки убаво не се соединат. На крајот додадете го сосот од јаболко и мешајте додека не добиете еднаква, кремаста смеса. Земајте од добиената смеса и правете помали топчиња, би требало да добиете некаде околу 22, и секое топче прекријте го со чоколадните коцки. Наредете ги во претходно обраната чинија и вашите чоколадни топчиња се спремни за јадење! Потоа чувајте ги во ладилникот.

 

Извлечи колаче порака
dermaplus
Виц

Трпе и вели на Трпана: – Трпано, замисли веќе шест дена лежам во штала покрај кравата, чекам да се отели и ништо!

Трпана:– Кога те гледа покрај себе, сигурно мисли дека веќе се отелила.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Target baner

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.
Знаевте ли дека...

Првиот веб сајт во светот, како што ние ги знаеме денес, бил лансиран во 1992 година и сè уште е онлајн.

fraerlook na Ladybook
Цитат

Животот е многу едноставен, но ние настојуваме да го направиме комплициран. – Конфучие

fraerlook na Ladybook
ladybook галерија играј на пауза музиче ladybook
ADS
kaputi GIF bella
ladybook СВЕЖО
ladybook најчитано