хороскоп игри музика
ЧЕТВРТОК, 10 АВГУСТ 2017
Стоп на црвенилото на лицето

Грижата за кожата на нашето лице е особено важна во летниот период. Честопати иритациите и црвенилото од сонцето ја сушат и оштетуваат нашата кожа, па затоа е потребно секојдневно да се негува. Oва се нашите препораки за убава и здрава кожа за време на топлите летни денови. 

post cover photo

Мијте го лицето со ладна вода

Одлучете се за храна со антиинфламаторни својства

Бидете внимателни во врска со вашата исхрана и одберете храна со антиинфламаторни својства. Одличен пример за тоа се лубеницата, дињата и јогуртот.

Избегнувајте ги штетните хемикалии

Избегнувајте ги парфимираните сапуни за лице, како и останатите производи за чистење на лицето кои содржат алкохол. 

Пробајте го смирувачкиот крем за кожа склона кон иритација и воспаление на Taiva 

TAIVA NEURO CELLULAR SOOTHING е смирувачки крем кој го намалува воспалението, црвенилото, како и чувството на затегнатост на кожата. Ви го препорачуваме како одлично решение за акни, егзема, иритации на кожата по дерматолошки процедури, хиперсензитивност на кожата поттикната од стрес, како и хормонска нерамнотежа. По само 8 дена редовна употреба здравјето и квалитетот на вашата кожа ќе се подобрат,  а вашето лице ќе биде смирено и видливо ревитализирано.

Извлечи колаче порака
Виц

Стојат Трпе и Цветко на аеродром и разговараат.

– Трпе, како ли терористите ги крадат авионите кога се толку големи?

– Па така, не ги крадат они авионите додека се на земја, туку додека се малецки во небото.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Target baner

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.
Знаевте ли дека...

...за време на просечен животен век, ни растат околу 950 километри коса.

fraerlook na Ladybook
Цитат

Да бидете слободни е да поминувате време правејќи ги работите во кои уживате. - Хозе Мухика

fraerlook na Ladybook
ladybook галерија играј на пауза музиче ladybook
ADS
taiva anticelulit gif
ladybook СВЕЖО
ladybook најчитано