хороскоп игри музика
ВТОРНИК, 27 ДЕКЕМВРИ 2016
Работи што не треба да ги правите на забавите организирани од работа

Што добивате кога ќе ги измешате колегите од работа со забавна музика и алкохол? Веројатно убаво помината вечер, но и многу прилики за да направите нешто за кое би зажалиле утрото потоа. Затоа, никако не правете ги следниве работи.

• Прво и основно правило: не се „мувајте“ со вашиот шеф, некој колега или пак со партнерот на некој од вашите колеги. Дури и кога сте понесени од духот на забавата ова правило не смеете да го заборавите.

• Иако за забавите на работа не треба да се облечете формално, сепак избегнувајте ги парчињата облека кои откриваат премногу. Сите луѓе кои се на таа забава повторно ќе треба да ги гледате од понеделник до петок, и сигурно не сакате да ве запаметат по храброто деколте.

• Не си дозволувајте да испиете премногу, а потоа и да им кажете на сите со коишто работите како навистина се чувствувате во врска со работите во фирмата.

• Танцувајте само на подиумот за танцување. Столиците, масите и шанкот се забранети.

• Никако не ја користете оваа прилика кога вашиот шеф е расположен и се забавува, за да му спомнете дека сакате унапредување или поголема плата.

• Никако не смеете да се облечете како секси Баба Мразица.

• Не зборувајте за работа цело време додека сте на забавата. Забавите не се ни време, ни место за тоа.

• Не навалувајте на храната како ова да е последен оброк кој ќе го имате во животот.

• Не правете ништо пред камерата или фотоапаратот што не сакате засекогаш да стои во фајловите на вашите колеги.

• Не ја поминувајте цела вечер во флертување со некој од колегите, и никогаш не го канете шефот на дружење по забавата за само.

 

Извлечи колаче порака
Виц

Во жестока караница Трпана му вели на Трпе: – Подобро да се омажев за ѓаволот, отколку за тебе! – Е не можеш, бракот помеѓу блиски роднини не е дозволен!

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Target baner

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.
Знаевте ли дека...

...пчелите никогаш не спијат.

fraerlook na Ladybook
Цитат

Кога Бог прави убава жена, ѓаволот почнува нов список. - Емброуз Бирс

fraerlook na Ladybook
ladybook галерија играј на пауза музиче ladybook
ADS
taiva_html_web_banner_cellulite
ladybook СВЕЖО