ВТОРНИК, 24 ОКТОМВРИ 2017

3 начини да се соочите со слаба коса

Со доаѓањето на есента почнуваат да се случуваат и промени со косата. Сигурно сте забележале како повеќе се случува косата да ви опаѓа, по секое чешлање четката е полна со влакна, се будите наутро влакна на перницата, кога правите фризури рацете ви се полни со влакна и слично. Секако дека секоја девојка и жена посакува убава, долга и густа коса, со природен волумен и сјај, но понекогаш тоа е едноставно не е така. 

post cover photo

Доколку се соочувате со проблеми со косата во есенските денови еве неколку начини кои можат да ви помогнат:

Шишајте ја редовно

Без разлика на тоа каков тип на коса имате потребно е редовно да ја шишате со цел таа да изгледа негувано и здраво. Со редовното кратење на врвовите, постепено ќе ја направите појака и отпорно, бидејќи вие всушност редовно ќе ја обновувате. Доколку имате подолгa коса, можеби е време за драстична промена, односно размислете можеби ќе сакате да направите кратка фризура којашто одлично ќе ви стои. Не само што ќе имате нов изглед, туку вашата коса ќе ви биде навистина благодарна.

Внимавај на исхраната

Верувале или не, исхраната е многу важна за изгледот и здравјето на вашата коса. Затоа, трудете се колку што можете повеќе да ја негувате вашата коса однатре, односно да консумирате повеќе храна којашто содржи важни витамини и минерали, како цинк, железо, витамини А, Д и Ц, омега 3 масни киселини и протеини. Препорачливо е повеќе да консумирате свеж морков, јајца, овесна каша, кои ќе го зајакнат и забрзаат растот на влакното, а исто така вашата коса ќе ја направат мека и сјајна.

Квалитетни производи

Секако дека е потребна и посебна нега со одбрани производи за коса. Употребувајте квалитетни шампони и регенератори, кои содржат голем број на состојки потребни за косата. Исто така, препорачливо е да нанесувате и маска за коса, а особено маска којашто е природна и сами ќе ја подготвите.

 

Интервју со Едина Муса: За да живееш живот со големи достигнувања мораш потполно да веруваш во себе

Туризам

Модна инспирација – 5 викенд комбинации

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com