ВТОРНИК, 28 НОЕМВРИ 2017

Првата девојка со Даунов синдром која ќе се натпреварува на Мис САД

Микејла Холмгрен е девојката која освои две награди на изборот за убавина Мис Минесота и која вели дека сака да ја покаже другата страна на Дауновиот синдром.

post cover photo

Микејла ќе се натпреварува и за Мис САД и не можеше да ја тргне насмевката од своето лице откако ја доби тијарата и беше прогласена за Мис Минесота. Бев шокирана и се расплакав, изјави 22-годишната девојка со Даунов синдром. Откако доби две награди, Холмгрен стана и првата девојка во историјата која има Даунов синдром и ќе се натпреварува за Мис САД. Потребно е многу работа. Мојата мајка и јас постојано одевме на шопинг, се спремавме, вежбавме сè, а тука е и шминката и фризурата. Погледнете го само моето лице, со насмевка зборуваше младата убавица.

Холмгрен танцува уште од 6-годишна возраст и обожава да настапува пред голема публика и да ја покажува својата сила и радост на сцена. Танцувањето е начин на којшто можат да се изразам. Тоа е мојот талент и сакам да им покажам на луѓето што можат да направам и дека можат да пружам повеќе, објасни таа.

Во моментов таа студира на Универзитетот Bethel во Минесота и планира да дипломира во 2018. Таа живее во кампусот, практикант е во универзитетскиот центар за грижа на деца и исто така е амбасадор на Best Buddies, непрофитна организација која ги поттикнува односите и вештинитe на луѓето со интелектуални и равојни пречки. Откако победи на Minnesota Miss Amazing, избор за убавина за жени со пречки во развојот, Холмгрен изјави дека сака поголем предизвик. Откако ја доби поканата за Мис Минесота, таа со денови ја молеше мајка ѝ да ѝ дозволи да аплицира. 

 

 

 

Morion

Интервју со Around Gaia: Имаше моменти кога сакав да се откажам и вратам

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com