ПОНЕДЕЛНИК, 18 ДЕКЕМВРИ 2017

Лековити зачини за студените денови

Во зимските денови подобро е да консумирате зачинета храна и пијалаци. Некои од зачините можете да ги ставите во чај, во греено вино и на тој начин не само што ќе се згреете туку и позитивно ќе делувате на вашиот организам. Поголемиот дел од лековитите зачини ќе ви помогнат против настинки и кашлање, па затоа почнете полесто да ги консумирате.

post cover photo

Каранфилче

Каранфилчето потекнува од источна Индонезија, а се употребува како освежувач на здивот. Во Кина, за време на династијата Хан, за сите билo задолжително да џвакаат каранфилче пред да му се обратат на царот. Каранфилчето содржи голем процент на антиоксиданти (пола лажичка има исто количество антиоксиданти како половина шолја бобинки). Исто така, каранфилчето е одлично за смирување на надуеноста. Овошната салата со малку каранфилче дава одличен вкус, а многу помага за одржување на здрав организам. Можете да го додадете и во чајот или грееното вино.

Куркума

Индија е една од земјите во светот каде што има најмалку луѓе заболени од рак на црева, а куркумата е главна и одговорна состојка за оваа статистика. Куркумата содржи антиоксидант кој има антивирусно, антибактериско и антивоспалително дејство и е одлична превенција за различни тумори. Куркумата се употребува во традиционалните индиски, тајландски и кинески лекови за голем број различни здравствени проблеми. Со оглед на тоа што кај нас употребата на куркума не е толку вообичаена, а вкусот е необичен, сепак треба да почнете почесто да ја консумирате во комбинација со зачини кои вам ви се пријатни.

Цимет

Циметот е еден од најстарите зачини, а во древниот Египет се користел за балсамирање. Поголемиот дел од зачините се добиваат од мелените семиња на различни билки и растенија, но циметот е поразличен. Тој се добива од внатрешниот слој на кората на дрвото. Циметот се користи како помош при искашлување, а исто така и растечен нос. Кога ќе се додаде во какао, чај или греено вино, тогаш го разубавува вкусот на пијалакот. Во нашите краишта, циметот се додава и на различни десерти.

Анасон

Во стариот Рим, на крајот на прославите, се послужувале колачи направени со анасон, со цел да се смири варењето и да се освежи здивот. Анасонот го подобрува варењето на храната, ја намалува мачнината, гасовите и надуеноста, а исто така е добар против кашлица и настинки. Одличен е да се додаде во супа, а од него може да се направи и чај. Една шолја по вечерата или кој било друг оброк ќе ви помогне да го смирите стомакот.

Ѓумбир

Ѓумбирот со векови се употребува како многу делотворен лек против кашлица и настинка. Дури и кога потешки симпоми се во прашање, чајот од ѓумбир може да го намали воспалението на грлото, чешањето, кашлањето, дури може и да помогне за запушен нос. Покрај тоа, ѓумбирот е одличен против мачнината и проблемите со варењето, а познато е дека помага и во борбата со рак на јајници. Потврдено е дека ѓумбирот може да ги униште сите клетки ја ракот на јајници.

 

Интервју со Едина Муса: За да живееш живот со големи достигнувања мораш потполно да веруваш во себе

Туризам

Модна инспирација – 5 викенд комбинации

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com