СРЕДА, 31 ЈАНУАРИ 2018

Концерт на Растко Обрадовиќ квартет во Јавна Соба

Во сабота, 3. февруари свој прв концерт во Скопје ќе има динамичен белградски квартет, Растко Обрадовиќ. Со овој концерт продолжува промоцијата на регионалната џез сцена во соработка со Win Music Freedom платформата.

post cover photo

Српската џез сцена никој пат не била толку динамична и разноврсна. Авторски состави никнуваат низ цела Србија, но Белград е секако епицентар на добрата музика каде само квалитните состави успеваат да опстанат. Во Србија има состави кои негуваат музика од 50ти години, неизбежно збогатена со печати од времето и поднебјето на кое се креира, но има и автори чии композиции се темелени на локалната музичка традиција. Секако има креативни музички групи чиј репертоар е современ џез , но се сретнуваат и фузирани групи и автори кои се длабоко во водите на експериментална музика и слободна импровизација на лице место.

Белградската сцена е најразновидна, но не значи дека не постојат музички состави и од други подрачја кои рамноправно се носат. Напротив, одличен џез има од Кањижа до Врање, а она што е најинтересно е дека во сите нив предводат исклучиво млади автори. Оваа нова генерација има образование и искуство стекнато пред сѐ на врвни светски академии и настапи како Осло, Лондон, Амстердам, Њујорк и сл. Овие автори имаат „загарантирана” светска кариера. Оваа сезона, зима - пролет во Јавна соба ќе видиме 5 од најдобрите белградски состави.

Концертот на Растко Обрадовиќ квартет во сабота во Јавна соба е прав показател на белградската сцена. Членовите на квартетот се искусни, надвор школувани музичари кои покрај композициите ќе изведат и дел од омажот на Растко под насловот „Tirgova Hamasjana”.

Претставувањето на белградската сцена е во организација на Јавна соба и Мултикултиватор од Белград. Мултикултиватор е единствена платформа која е посветена на унапредување на музичката сцена на овие простори. Организацијата детектира талентирани музичари и преку осмислени програмски активности ги поддржува да се узсовршат или образуваат во странство.

Влезот во Јавна соба е слободен.

Линк од настанот: https://www.facebook.com/events/912207445611760/

 

Интервју со Едина Муса: За да живееш живот со големи достигнувања мораш потполно да веруваш во себе

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com