ЧЕТВРТОК, 01 ФЕВРУАРИ 2018

Пат до беспрекорна убавина

„Нападнете“ ги првите знаци на стареењето.

post cover photo

Брчки на челото, кожа која го загубила својот сјај, образи кои се спуштаат... На вашето лице сте ги забележале првите знаци на стареењето и веројатно веќе барате број од некој естетски хирург. Но, не паничете. Можеби не сте знаеле, но постои многу ефикасен метод на лифтинг кој е многу поевтин и побезболен – таканаречената гимнастика на лицето.

Мускулите на лицето ги следат законитостите кои важат за мускулите на телото, а тоа значи дека што помалку ги користиме, толку побрзо ќе се опуштат, односно атрофираат. Позитивните ефекти од вежбањето помагаат да се зацврстат мускулите. Вежбите кои ќе ви ги претставиме се наменети за подигнување и зацврстување на фацијалните мускули. Со вежбањето се подобрува и микроциркулацијата, која на кожата на лицето ќе ѝ даде свежа боја и сјај. Резултатите се брзо видливи, доволно е дневно да одвоите само 10-15 минути.

Подготвени? Почнуваме!

Секоја вежба повторете ја 5-6 пати. По една недела, повторувањата зголемете ги на 15-20 пати. При вежбањето користете ги врвовите на прстите. Притисокот на прстите претставува еден вид тегови за лицето со кои уште повеќе ќе се зајакнат мускулите. За почеток, како и за сите вежби потребно е загревање. Пред огледало изговарајте „О“ и „А“. Потоа спојте ги усните и кружете со нив во насока на стрелките на часовникот и обратно.

За мускулите на челото

Со јакнење на мускулите на челото ќе ги намалите бројот и длабочината на брчките на челото, а во исто време ќе го спречите спуштањето на горните капаци и ќе го избегнете уморниот и затворен поглед. Вежбата започнете ја со подигнување на веѓите, како да се чудите на нешто. Врвовите на прстите ставете ги над веѓите. Продолжете да ги подигнувате додека со прстите, во исто време, го спуштате челото. На тој начин, мускулот под притисок подобро ќе се зајакне.

За подгинување на образите

Веќе околу 35-тата година ќе забележите мало спуштање на образите. За да го намалите спуштањето, отворете ја устата во вид на буквата „О“, но многу широко. Со усните прекријте ги забите и обидете се да се насмеете.

 

Интервју со Едина Муса: За да живееш живот со големи достигнувања мораш потполно да веруваш во себе

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com