ВТОРНИК, 06 ФЕВРУАРИ 2018

Сè што треба да знаете за Super Bowl 2018

На 4ти февруари 2018 година, во Минеаполис, Минесота, САД се одржува педесет и второто издание на Super Bowl. Филаделфиските oрли и Патриотите на Нова Англија се натпреваруваа за шампионската титула во НЛФ. Еве што треба да знаете.

post cover photo

Кој победи?

Вест на денот: Ова е прв пат Филаделфија да ја освои титулата шампион со резултат од 41:33, по долгата пауза од 1960 година, пред создавањето на Super Bowl.

Том Брејди, сопругот на познатата манекенка Жизел Бундхен, и покрај големата надеж и одличните перформанси мораше да му симне капа на талентираниот Ник Фолс, квотербекот од Орлите.

Шоуто на Џастин Тимберлејк на полувремето

Совшренството не се одвиваше само на теренот. Годинешниот настап на Џастин Тимберлејк беше маестрален. Билбордите овој настап го оценија како внимателно испланирано шоу, бидејќи во рок од 15 минути, од клубска атмосфера, Џастин од сцената се префрли на теренот, па дури и му подаде рака на Принцот. Тоа беше прекрасна изведба на најдобрите хитови од неговата продукција и еден од најдобрите настапи на Super Bowl, и покрај гласините за технички проблеми.

Националната химна во изведба на Пинк

Џастин Тимберлејк не беше единствениот протагонист на вечерта исполнета со спорт и забава. Пред самото започнување на настанот, Пинк одлично ја изведе националната химна и покрај настинката. Но, со оглед на изведувачот, не ни постоеја сомнежи дека ќе биде нешто помалку од тоа.

Рекламите

Како и секогаш, на врвот се најдоа видеата и рекламите за Super Bowl. Оваа година рекламниот простор достигна рекорден износ од 5 милиони долари на секои 30 секунди. Малку време, многу креативност и уште повеќе забава. Непотребно е да се каже што се eмитуваше, па затоа ви предлагаме да погледнете.

 

 

Интервју со Едина Муса: За да живееш живот со големи достигнувања мораш потполно да веруваш во себе

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com