САБОТА, 10 ФЕВРУАРИ 2018

Вежбите на Дакота Џонсон за Fifty Shades Freed

Како би го третирале вашето тело ако треба да поминете пет месеци снимајќи филм познат по супер-голите сексуални сцени? Повеќето жени никогаш не треба да размислуваат за тоа. Дакота Џонсон, од друга страна вредно работеше на на своето тело. Еве како таа се подготвуваше.

post cover photo

Таа тренираше во 2016 година за филмот во 2018 година. Второто и третото продолжение од приказната за Анастасија и Кристијан Греј се снимени заедно, во тандем почнувајќи од февруари 2016 година. Им биле потребни пет месеци за снимање на пет дена во неделата во Ванкувер, со последните две недели во Франција, за да го завршат проектот.

Таа го користеше истиот тренер како Џесика Алба, Рамона Браганза која е основач на методот за тренинг 3-2-1 и беше ангажирана од продукциската компанија „Fifty Shades“. Првиот познат клиент на Рамона беше Џесика Алба, а со текот на годините, Рамона ги тренираше Хали Бери, Аманда Сејфрид, Ен Хатавеј и Кејт Бекинсејл.

Дакота многу малку се промени за да ја игра Ана. „Иако работевме на градење на рамената, зацврстување на задникот и тонирање на нејзините стомачни мускули, главната цел беше да вежба 30 минути на ден", вели Рамона.

Дакота тренираше пет дена во неделата од 30 до 60 минути. „Во текот на првите неколку месеци на снимањето, бевме поагресивни, но потоа намаливме на само 30 минути", вели Рамона. А понекогаш, Дакота едноставно ќе излезеше надвор да џогира“.

„Секоја сесија се содржеше од различни вежби. Кога постојано ги правите истите вежби, почнувате да градите мускулна маса. Нашата цел беше да ги тонираме мускулите, па затоа се одлучивме на различен вид вежби. Во текот на еден типичен тренинг, Дакота се загрева од 5 до 10 минути, прави три вежби, а потоа се враќа на кардио“ - вели Рамона. Тренинзите се состоеја од пилатес, кик боксинг, јога.

Таа имаше специјална достава на прехранбени продукти за време на снимањето. „Не го следев делот со исхраната", вели Рамона. „Таа сама се грижеше за својата исхрана и ја организираше доставата со готвач од Ванкувер, кој оброците што ги подготвуваше беа вклучени посно месо, киноа и зеленчук. Откако го пронајде начинот на кој сакаше да јаде, таа со месеци го јадеше истото."

Во текот на последниот месец на снимањето на филмот, Дакота почна да работи и на друг филм во кој треба да глуми балерина. Така, последните две недели таа тренираше со професор по танц во Франција.

Иако Дакота и Џејми Дорнан не тренираа заедно, тие го користеа истиот тренер и истата локација и тоа во подвижна теретана. Оваа приколка беше долга повеќе од 15 метри и во неа имаше доволно простор за сите видови вежби.

 

 

Интервју со Едина Муса: За да живееш живот со големи достигнувања мораш потполно да веруваш во себе

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com