ПОНЕДЕЛНИК, 12 ФЕВРУАРИ 2018

34 прашања што треба да си ги поставите

Промените во животот не доаѓаат од квалитетот на одговорот, промените доаѓаат од квалитетот на прашањето. Вистинските прашања се насочени кон иднината, кон решението, отвараат нови можности и поттикнуваат да размислувате. Следните прашања се токму такви. 

post cover photo

1. Што можам да направам денес за остварување на моите цели?

2. Кога сум најпродуктивна?

3. Како можам да ја преболам врската?

4. Како можам да си удоволам денес?

5. 5 работи за кои сум благодарна во животот

6. Што можам да направам денес за да променам нечиј живот?

7. Која е мојата најдобра карактеристика?

8. Што навистина сакам да работам?

9. Дали навистина ми се потребни тие личности во животот?

10. Што можам да направам денес за да заработам повеќе?

11. Колку време трошам гледајќи телевизија?

12. Дали навистина ми требаат сите работи што ги поседувам?

13. Кога последен пат прочитав добра книга?

14. Кога последен пат реков НЕ на некој?

15. Дали навистина е важно што мислат другите за мене?

16. Што сакам да постигнам оваа година?

17. Која е следната голема цел што сакам да ја остварам?

18. Што можам да направам денес за да бидам посрежна?

19. Кога последен пат направив нешто надвор од мојата комфорна зона?

20. Кои се моите животни вредности?

21. Каков совет би ми дала сопствената јас од иднината?

22. Во која кариера би била најсреќна?

23. Каков чекор можам да направам во насока на мојата идеална кариера?

24. Како изгледа мојот совршен ден, од утрото до моментот кога ќе си легнам?

25. Кои убедувања ме спречуваат да напредувам?

26. Какви добри навики би сакала да имам во животот?

27. Како можам да се откажам од лошата навика?

28. Кој ме инспирира најмногу?

29. Какви особини имаат луѓето на кои им се восхитувам?

30. Дали моите соништа ќе си останат само сни или можам да направам нешто за да бидат реалност?

31. Што ќе се случи ако престанам да се грижам за ... ?

32. Што навистина ми се допаѓа во мојата работа?

33. Доколку би имала можност да променам некоја работа што би ја направила поразлични, која би била таа?

34. Што ќе направам денес, откако ќе ги прочитам прашањата?

 

 

Интервју со Едина Муса: За да живееш живот со големи достигнувања мораш потполно да веруваш во себе

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com