ПОНЕДЕЛНИК, 26 ФЕВРУАРИ 2018

Како да ја спречите појавата на целулит?

Еден од најчестите проблеми со кожата, особено кај постарите жени, е развојот на целулитот. Со годините кожата ја губи еластичноста и секое зголемување и губење на тежината придонесува за појава на целулит и стрии. За среќа, постојат некои работи што можете да ги направите за да го спречите појавувањето или да се ослободите од целулитот. Целулитот, исто така, зафаќа до 90 проценти од жените, без оглед на тежината, големината или етничката припадност, така што вие сигурно не сте сами.

post cover photo

Проверете ги нашите врвни совети и упатства за најдобрите начини за справување со овие досадни проблеми на кожата и ќе бидете на вашиот пат до појасна, поцврста кожа.

Чекор 1: здрава исхрана

Јадете помалку калорична исхрана која содржи од три до пет порции овошје и зеленчук секој ден. Зеленчукот е богат со витамин А и го зголемува производството на колаген, кој е од суштинско значење за еластичноста на вашата кожа. Овошјето и зеленчукот, содржат големо количество вода, што е добредојдено доколку сакате да ја намалите тежината.

Чекор 2: физичка активност

Вежбајте од три до пет пати неделно бидејќи вежбањето ја подобрува еластичноста и издржливоста на кожата. При вежбањето од вашето тело се ослободуваат токсините кои се насобрале од нездравата исхрана и нездравиот стил на живот и кои можат да помогнат во намалување и отстранување на целулитот.

Чекор 3: зацврстување на кожата

Потребно е да употребувате крем за тело кој ќе ја намали видливоста на целулитот и ќе го спречи неговото појавување. Ви препорачуваме да го употребувате TAIVA ANTI-CELLULITE & STRETCH MARKS кремот за тело, кој е ефективно решение со иновативни активни состојки што резултира со намалување на целулитот. Оваа напредна формула ефикасно ја изедначува кожата, го зајакнува тонусот и цврстината, и ја намалува бојата и обемот на стриите. Ја стимулира липолизата и синтезата на колаген, ја забавува синтезата на масни киселини и ги намалува масните депоа, со што се спречува создавањето на нов целулит.

Чекор 4: масажа

Масирајте ги критичните места. Масирањето на маснотиите помага да се подобри протокот на крв и хранливите материи во вашите клетки и може да помогне во намалување и отстранување на целулитот.

Чекор 5

Избегнувајте го внесот на токсини во вашето тело како алкохолни пијалоци, цигари и дрога. Овие штетни токсини можат да го забават и оштетат црниот дроб и бубрезите, што пак ќе ја успори способноста на вашето тело да ги отстрани штетните материи, што може да предизвика формирање на целулит.

 

Morion

Интервју со Around Gaia: Имаше моменти кога сакав да се откажам и вратам

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com