ПОНЕДЕЛНИК, 05 МАРТ 2018

Оскари - гламурозна ноќ со спектакуларни фустани!

Вчера се одржа долгоочекуваната „Ноќ на Оскарите“, најгламурозното 90-то јубилејно доделување на најпрестижната филмска награда Оскар, кое со нетрпение го очекувавме. Водител на ова спектакуларно шоу и овојпат беше Џими Кимел, а како презентери на вечерта се појавија  Еиза Гонзалес,  Емили Блант, Сандра Булок, Џејн Фонда, Џоди Фостер, Ешли Џад, Никол Кидман, Метју Меконахи, Хелен Мирен, Рита Морено, Лупита Нијонго, Кристофер Волкен, Махершала Али, Виола Дејвис, Џенифер Гарнер, Грета Гервиг, Тифани Хедиш, Том Холанд, Марго Роби, Ема Стоун, Даниела Вега, Гал Гадот, Џина Родригез, Зендаја и уште некои.

Оваа златна статуетка им припадна на Гери Олдман за „Актер во главна улога“, а за најдобра актерка беше прогласена Франсис Мек Дортмунд, наградата за најдобар филм му припадна на филмот „The Shape of Water“, а за оригинално сценарио наградата отиде кај филмот „Get Out.“

Но, како беа облечени познатите за ова спектакуларно шоу? Тие едноставно изгледаа гламурозно и блескаа во фустани од познатите дизајнери. Вечер исполнета со бои, цветни модели, црна елеганција и бел гламур. Погледнете!

post cover photo

Во бело

Во боја

Метални бои

Ексцентричен изглед

Алисон Џени

Алисон Вилијамс

Ешли Џад

Бети Габриел

Емили Блант

Ема Стоун

Џина Родригез

Хелен Мирен

Мерил Стрип

Селма Хајек

Зендаја Колеман

Зои Дојч

 

 

 

Интервју со Едина Муса: За да живееш живот со големи достигнувања мораш потполно да веруваш во себе

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com