ПОНЕДЕЛНИК, 05 МАРТ 2018

„The Shape of Water“ со само 4 награди: Листа на добитници на Оскарите 2018

Сезоната на Оскарите е токму тука, а најгламурозната церемонија – јубилејното 90-то доделување на најпрестижните филмски награди се одржа вчера во Лос Анџелес. Шоумен и водител на ова шоу беше Џими Кимел, а како презентери на вечерта се појавија многубројни филмски ѕвезди и познати личности кои ја имаа честа да го прогласат победникот и да ја врачат златната статуетка. Меѓу презентерите се најдоа Емили Блант, Еиза Гонзалес, Сандра Булок, Џејн Фонда, Џоди Фостер, Ешли Џад, Никол Кидман, Метју Меконаxи, Хелен Мирен, Рита Морено, Лупита Нијонго, Виола Дејвис, Џенифер Гарнер и многу други.

Ова е комплетната листа на наградите и добитниците кои се натпреварува за најпосакуваната златна статуетка во филмската индустрија по категории формирани од Академијата.

post cover photo

Најдобар филм:

The Shape of Water

Најдобар режисер:

The Shape of Water, Guillermo del Toro

Актер во главна улога:

Gary Oldman, Darkest Hour

Актерка во главна улога:

Frances McDormand, Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Оригинално сценарио:

„Get Out“, Jordan Peele

Адаптирано сценарио:

Call Me By Your Name

Актер во споредна улога:

Sam Rockwell, Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Актерка во споредна улога:

Allison Janney, I, Tonya

Монтажа:

Dunkirk

Странски филм:

A Fantastic Woman

Анимиран филм:

Coco

Документарц:

Icarus

Дизајн на продукција:

The Shape of Water

Костимографија:

„Phantom Thread“

Монтажа на звук:

Dunkirk

Фотографија:

„Blade Runner 2049“ 

Микс на звук:

Dunkirk

Краток филм:

 „The Silent Child“

Оригинална музика:

„The Shape of Water“

Краток анимиран филм:

Heaven is a Traffic Jam on the 405

Визуелни ефекти:

„Blade Runner 2049“ 

Шминка и фризура:

„Darkest Hour“

Песна:

„Remember me“, Coco

Morion

Интервју со Around Gaia: Имаше моменти кога сакав да се откажам и вратам

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com