ПОНЕДЕЛНИК, 05 МАРТ 2018

Најинтересните моменти од Оскарите 2018

Сите обожаватели на филмот со нетрпение очекуваа да го гледаат доделувањето на Оскарите. Доколку не ја гледавте целата манифестација, тогаш покрај тоа што ќе дознаете кои беа добитниците и како беа ѕвездите облечени, треба да ги дознаете и најинтересните моменти!

Монологот на Џими Кимел

Познатиот водител оваа година по вторпат беше домаќин на Оскарите, а неговиот монолог дефинитивно треба да го гледате и слушнете.

Подарувањето на џет-ски

На крајот од својот монолог, Џими се пошегува дека ќе го мери говорот на сите што ќе добијат награда, со цел шоуто да не биде долго како оние од минатите години. За да ја направи шегата уште поинтересна, на сцената беше донесено џет-ски, како награда за најкраткиот говор. Сепак, на крајот беше кажано за кого е наменета наградата. Костимографот на филмот Phantom Thread, Марк Бриџес на крајот од шоуто ја доби својата награда - џет ски.

Секако Оскарите не можат да поминат без познатата актерка Џенифер Лоренс да го привлече вниманието со некоја нејзина постапка, а овојпат таа навистина го привлече вниманието со прескокнувањето столчиња и чашата која постојано ја носеше со себе.

Може да се каже дека Лоренс беше „главна ѕвезда“ на вечерта, бидејќи и глумењето на сцената од Титаник беше уште еден момент кој ќе останет запаметен од Наградите на академијата 2018.

Таа исто така нешто ѝ шепкаше на Мерил Стрип и зборуваше со Селма Хајек, секако со чашата вино во рака!

Насмевката на Ема Стоун го привлече вниманието и беше мета за шегување. 

Хелен Мирен пред да се појави на сцената со џет-ски, беше фотографирана како пие текила на Црвениот тепих.

Еден од почудните моменти, беше скокот на Ансел Елгорт, кој го направи покрај Ема Стоун и Андра Деј.

...и како еден од најчудните моменти може да се спомне моментот кога Тифани Хадиш и Маја Рудолф ги соблекоа чевлите на сцената.

 

Morion

Интервју со Around Gaia: Имаше моменти кога сакав да се откажам и вратам

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com