СРЕДА, 07 МАРТ 2018

Само за модерните дами: трендови за пролет/лето 2018

Дали и вие, исто како нас, со нетрпение очекувавте да дознаете кои ќе бидат модните трендови за пролет/лето 2018? Сега можете да дознаете кои ќе бидат главните работи кои ќе се носат во следната сезона! 

Светкава облека

Светкавата облека не е наменета само за прославата на новогодишната ноќ! Одвојте ги сите парчиња облека со светкави детали и светкави монисти и заблескајте на сонцето!

Пастелни нијанси

Без разлика дали ќе одберете лилакови, розови, жолти или сини парчиња облека, гледајте тие да бидат со пастелни нијанси. Сите познати светски модни трендови за новата сезона претставија пастелни парчиња облека, кои дефинитивно ќе ја одбележат модата за пролет/лето 2018.

Карирани дезени

Повторно ќе доминираат карираните дезени, а на сите ни е познато дека комбинацијата со карирано парче облека е секогаш најдобар начин за да изгледате модерно и впечатливо.

bella.mk

Реси

Ресите изненадувачки повторно ќе бидат потполен хит! При секој чекор чувствувајте се разиграно и не мислете двапати дали да ја купите блузата или сукњата со реси.

Виолетови нијанси

Ако постои една боја која треба да ја носите во наредните месеци, тоа е виолетовата!

Пепелашка чевли

Бидејќи светките некако од сезона во сезона сѐ повеќе преовладуваат, оваа пролет и ова лето од чевли највеќе ќе се носат оние со светки. Ги нарекуваат Пепелашка чевли, а дефинитивно ќе предизвикаат да се чувствувате како принцеза.

Силни бои

Покрај сите други наброени нијасни, за сончевите потопли денови потребно е да покажете и доминација со силни бои. Изгледајте поуникатно и комбинирајте различни бои кои ќе направат модерен конраст на вашата комбинација.

Панталони со висок струк

Се сеќавате ли како пред неколку години не можевме да ја замислиме комбинацијата без панталони со низок струк? Сега нема да можеме да ја замислиме без оние со висок струк! Последните години ваквите модели сѐ повеќе се тренд, а во новата сезона секоја дама дефинитивно ќе ги носи.

Ние заминавме на шопинг, не знаеме за вас...

 

Morion

Интервју со Around Gaia: Имаше моменти кога сакав да се откажам и вратам

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com