САБОТА, 10 МАРТ 2018

Диетата на Бијонсе со која се слабее за само 22 дена

Бијонсе секогаш изгледа извонредно, но за да биде тоа така таа сѐ прави по план. Искрено, диетата која ја држи за да ослаби за 22 дена може да ја издржи само она. За оваа диета таа вели дека ѝ помага повеќе од сите останати, а сега може да дознаете што сѐ таа содржи.

Диетата трае 22 дена, но според тоа што Бијонсе го објави на својот профил на Инстаграм дознавме дека таа ќе ја дуплира, односно ќе се води според тој режим на исхрана 44 дена! Под фотографијата која ја објави напиша „44 дена до Коачела“. Нормално е дека познатата пејачка мора да изгледа неверојатно на настапот на фестивалот Коачела и секако за да го постигне тоа ќе ја држи диетата која ја откри во 2013 и која ја воодушеви. 

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

22 дена во вашата исхрана треба да вклучите 100% оргнаска храна, без глутен, соја и ГМО додатоци. Исто така, не смеете да јадете смрзнати намирници, освен овошје. За појадок се јадат чиа семе, бадемово млеко, житарици, свежо овошје. За ручек варен зеленчук, а најголем избор на масти и протеини се грав и авокадо. Повремено смеете да уживате во специјални чоколатца наменети за оваа диета. Бијонсе со фотографијата која ја сподели ве повикува да започнете и вие со диетата, но откако ќе прочитате неколку денови од оваа ригорозна диета известете нѐ дали би прифатиле.

Ден 1

Појадок: пудинг од чиа семе со вкус на ванила и една чаша боровница

Ручек: Црвена зелка со сусам и еден поголем компир исечкан на коцки

Ужина: 1/4 чаша хумус со свеж зеленчук по избор

Вечера: црн грав и киноа салата со кумин дресинг

Десерт: темна чоколада

Ден 14 

Појадок: банана и каша со бадемово млеко

Ручек: густа супа од авокадо и морков и зачинета тајландска салата (мешавина од кељ, зелена салата, зелена и црвена зелка и понекогаш манго)

Ужина: сиров зеленчук со хумус од сладок компир

Вечера: салата од кафеав ориз и леќа, со свежа салата и прелив по желба

Десерт: два макаронси со вкус на ванила

Ден 22

Појадок: смути од една смрзната банана, пола лажичка смрзнато манго, една лажичка варен спанаќ со една лажичка вода од кокос и пола авокадо

Ручек: енчилада од киноа и салата по желба

Ужина: чоколатце од житарици

Вечера: салата од рукола, семки од тиква, гоџи бобинки и карфиол

Десерт: 2 сирови вегански макаронси од ванила

Целата диета можете да ја погледнете ТУКА.

 

 

Morion

Интервју со Around Gaia: Имаше моменти кога сакав да се откажам и вратам

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com