ПОНЕДЕЛНИК, 12 МАРТ 2018

19 филмови кои со нетрпение чекаме да ги гледаме во 2018

Изгледа дека 2018 година ќе биде навистина успешна за филмската индустрија, бидејќи според трејлерите кои можеме да ги погледнеме, оваа година ќе можеме да гледаме навистина одлични филмови!

Black Panther

Премиерата на овој филм беше на 16 февруари, така што ако досега не сте го гледале, не чекајте премногу! Можете да го гледате во кино или пак доколку сакате да уживате во домашна атмосфера можете да најдете добра снимка и да го симнете.

A Wrinkle in Time

Уште еден филм кој веќе можете да го гледате. Премиерата беше на 9 март и доколку сте љубители на фантазијата, тогаш мора да го гледате овој филм!

Tomb Raider 

Премиера: 16 март

За само четири дена е премиерата на новиот Tomb Raider, каде што овој пат во главната улога е Алисија Викандер. Со нетрпение очекуваме да ја гледаме новата Лара Крофт!

A Quiet Place 

Премиера: 6 април

Truth or Dare 

Премиера: 13 април

Deadpool 2 

Премиера: 18 мај

Ocean's 8 

Премиера: 8 јуни

The Purge: The Island 

Премиера: 4 јунли

Mamma Mia! Here We Go Again 

Премиера: 20 јуни

Crazy Rich Asians 

Премиера: 17 август

A Star Is Born 

Премиера: 5 октомври

Halloween 

Премиера: 19 октомври

Mary Queen of Scots 

Премиера: 2 ноември

First Man 

Премиера: 12 ноември

Widows 

Премиера: 16 ноември

Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald 

Премиера: 16 ноември

Creed II 

Премиера: 21 ноември

Aquaman 

Премиера: 21 декември

Mary Poppins Returns 

Премиера: 25 декември

Кој филм вие со нетрпениe чекате да го гледате?

 

Morion

Интервју со Around Gaia: Имаше моменти кога сакав да се откажам и вратам

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com