ПЕТОК, 25 МАЈ 2018

Хигиенски навики кои не се корисни

Хигиенската нега секако дека е важна, но не е корисна кога ќе претерате. Претераната хигиенска нега може дури да биде и причина за некои болести. Затоа, потребно е да знаете кои навики можат да ви донесат штета наместо корист, па од денеска почнете повеќе да внимавате.

post cover photo

Миење на забите по секој оброк

Отсекогаш нѐ учеле дека миењето заби по секој оброк е одличен начин да го одржуваме оралното здравје, но современите лекари тврдат дека тоа не е соодветно. Храната на забите остава киселина, која може да го ослаби заштитниот слој, а миењето во тој момент кога заштитниот слој е ослабен, може да доведе до оштетување. Препорачливо е устата да ја исплакнете со вода по секој оброк, а забите мијте ги секое утро и вечер. Потрудете се тоа да го правите со кружни движења, бидејќи така најдобро се отстрануваат штетните бактерии измеѓу забите и непцата. Миењето на забите со движења нагоре-надолу или напред-назад може да ги остави штетните бактерии, кои предизвикуваат болести на десните.

Претерана употреба на гел за дезинфекција

Ако сте од оние луѓе кои постојано употребуваат гел за дезинфекција, со цел рацете да ги одржувате чисти, тогаш време е да заборавите на оваа навика. Дерматолозите тврдат дека подобро е да ги миете рацете со вода и сапун, отколку да употребувате гел за дезинфекција постојано. Овој гел се употребува само кога немате можност да ги измиете рацете, но потребно е да одберете соодветен гел, затоа посветете внимание на тоа што пишува на етикетите. Одредени истражувања откриле дека геловите кои содржат трицлосан, може да ги засили вирусите и бактериите и да ги направи отпорни на антибиотици. Бирајте гелови кои содржат најмалку 60% алкохол, кој ќе убие 99% од бактерии на првиот допир.

Чистење на домот со средства за дезинфекција

Како и со антибактериските гелови и сапуни, дезинфекцијата на домот со посебни средства може да доведе до спротивни дејства, иако сметате дека на тој начин ќе ги убиете сите бактерии. Овие средства не е докажано дека се подобри од обичните продукти за чистење, а покрај тоа постојат докази дека хемикалиите кои ги содржат можат да доведат до астма. Избегнувајте производи кои содржат 2бутоксиетанол, за кој се смета дека е канцероген, алкифенол етоксилат, кој може да ги поремети хормоните и етаноламин, кој предизвикува астма. Но, бидејќи компаниите не се обврзани да ги наведат сосотјките на етикети, препорачливо е домот да го чистите на добриот стар начин, со мешање на вода и оцет или сода бикарбона. Двата начина имаат антибактериско дејство и немаат штете ефект. За вистински чист дом, потребно е да се чисти редовно, а не со убивањето на бактерии со помош на хемикалии.

Интервју со Around Gaia: Имаше моменти кога сакав да се откажам и вратам

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com