ПЕТОК, 13 АПРИЛ 2018

Зошто протеинскиот леб е подеднакво здрав за сите?

Протеинскиот леб е сè почесто тема на разговор, особено меѓу оние кои сакаат да ги подобрат резултатите од спортувањето, кои се придржуваат до одреден режим на исхрана или кои едноставно внимаваат на своето здравје. Протеинскиот леб е различен од обичниот пред сè поради составот бидејќи има ниско ниво на шеќери и високо ниво на протеини. Протеинскиот леб може да се препознае и по изгледот затоа што внимателно избраните семиња, не само што го дополнуваат вкусот на лебот, туку и го подобруваат и неговиот нутритивен состав.

post cover photo

Професор доктор Валентина Павлова, нутриционист, вели дека овие семиња во протеинскиот леб се исклучително вредни состојки, бидејќи се заслужни за високото ниво на протеини. Но, истовремено се и извор на омега-3 масни киселини, што значи дека имаат уште позначаен придонес за здравјето и здравата исхрана.

„Протеинскиот леб е корисен за сите кои сакаат да го намалат количеството јаглехидрати преку исхраната, односно да го зголемат нивото на протеини. Тој не само што е добар за спортисти, туку е совршен и за вегетаријанци и вегани, бидејќи потеклото на протеинот е од растително потекло, односно од грав. Протеините се исклучително важни за обновување и изградба на сите ткива во човековиот организам и затоа е важно да се внесуваат секојдневно, нормално во количина соодветна на физичката активност и возраста. Лебот не треба да биде изоставен од исхраната, напротив, нутритивните карактеристики на лебот се важни за здравјето, особено ако е тој со високо ниво на протеини, а со ниско ниво на шеќери како што е Нутри протеинскиот леб од Жито Лукс“, нагласи проф. д-р. Павлова.

Нутри протеинскиот леб од Жито Лукс содржи доволно количество протеини за вашето тело да остане енергично и здраво, а организмот сит. Овој леб е погоден за сите кои се грижат за својата фигура, мускулна маса и кои имаат потреба од поголема енергија во текот на целиот ден.

 

ПР текст

Запознај го Panoramixx - уникатен дечко со многу вешти раце

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com