ПЕТОК, 30 НОЕМВРИ 2018

Холивудска, протеинска или вегетаријанска диета?

Доколку имате во план да направите некои животни промени и да почнете да водите повеќе грижа за своето здравје, почнувајќи од слабеење, градење на мускулна маса или воопшто градење на здрав животен стил, тоа што се препорачува да го направите е да внесете свежина и промена на двете полиња подеднакво. Имено, се работи за здрава исхрана (или да следите некоја диета) напоредно со редовните фитнес сесии.

post cover photo

Со потпирањето само на диета без никаква промена или напредок во вежбањето не очекувајте дека нешто ќе се промени и ќе донесе резултати и обратно, вежбање без никаков обѕир за начинот на исхраната, со сигурност само ќе ви одземе време и нерви.

Затоа, изборот е ваш!

Протеинска диета

Во организмот се внесува само храна богата со протеини или само готови протеински производи кои се продаваат во аптеките. Од исхраната се исфрлуваат мастите и шеќерите. Со оваа диета се губат маснотиите, а не мускулите, што е случај со другите диети. 

Напорна е за организмот бидејќи бубрезите мора повеќе да работат. Се препорачува дополнително земање витамински производи. Се консумираат готови протеински производи во комбинација со зеленчук кој не содржи јаглехидрати. Треба да се пијат најмалку 3 литри вода, за да се исфрлат отпадните материи од организмот.

Мислење на експертите: 

Белковините брзо го задоволуваат гладот, па затоа оваа диета им се препорачува на оние кои сакаат набрзина да ослабат. Но, ако се внесе и најмало количество јаглехидрати или масти, диетата нема ефект.

Холивудска диета 

Оваа диета претставува внесување големо количество овошје и зеленчук, особено ананас и папаја. Во текот на денот се јаде само еден вид овошје или зеленчук во неограничено количество, но трипати дневно. Ваквата исхрана смее да се применува само една недела.

Мислење на експертите: 

Неурамнотежен начин на исхрана, не ја применувајте ако имате проблем со цревата. Оваа диета може да ја држите 3 дена, со цел да го исчистите организмот од токсините, затоа што е богата со витамини и прехрамбени влакна.

Вегетаријанска диета

Ова е повеќе начин на исхрана со кој се исфрла месото од исхраната. Постои и подрастичен пристап, при што се исфрлаат сите производи од животинско потекло, како што се млечните производи, рибата и јајцата, а исхраната е богата со мешункасти плодови и житарки.

Пример на дневно мени:

Појадок: млеко или јогурт, овошје, леб со мармалад или мед

Ручек: супа од зеленчук, соја, варен зеленчук

Вечера: мешана салата, тестенини со зеленчук

Овој начин на исхрана превентивно влијае на болестите на срцето и на крвните садови, се препорачува за елиминирање на токсините од организмот, благодарејќи на намаленото количество натриум и големата количина прехрамбени влакна. Не се препорачува на анемични, на деца и адолесценти, жени со обилни менструации. Ако ги исфрлите од исхраната млечните производи, се зголемува опасноста од остеопороза.

Мислење на ескпертите:

Овој начин на исхрана може да предизвика недостаток на витаминот Б12, на белковини и на железо.

 

Запознај го Panoramixx - уникатен дечко со многу вешти раце

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com