НЕДЕЛА, 01 ЈУЛИ 2018

Џесика Алба: како мајка на три деца правам многу грешки

Џесика Алба има 37 години и е мајка на три прекрасни деца, Хонор, Хејвен и Хејес. Нејзиниот сопруг е Кеш Ворен со кој стапи во брак во 2008 година. Во 2012 година таа стана коосновач на еко-одржливата компанија The Honest Company која произведува бебешки производи. Како Џесика успева да постигне сѐ?

post cover photo

Како успева Џесика Алба да биде одлична актерка, успешна деловна жена и мајка со полно работно време без да погреши? Меѓутоа, ние сме тие кои грешиме бидејќи никој не е совршен. Џесика Алба исто така прави грешки како и сите супер-мајки, а грешките се целосно дозволени кога се обидуваме да постигнеме баланс помеѓу работата и приватниот живот.

За својата компанија таа вели дека инспирацијата ја пронашла откако нејзината ќерка Хонор како бебе добила осип поради детергент за алишта. Таа одлучила да отвори компанија која на сите мајки ќе им понуди производи кои не содржат токсини и кои се потполно еколошки.

За магазинот Redbook откри дека таа прави грешки секој ден, дека секој ден донесува одлуки за своите деца и често тие одлуки се покажуваат како погрешни. Но, што можете да направите кога правите грешки, освен да научите од нив? Ниту една мајка не е совршена, а не е ни таа.

Иако мајка на три деца, актерката открива дека мислела дека не е спремна за мајчинство и се плашела дека ќе се изгуби себеси и својата кариера, но всушност ја пронашла „вистинската јас“. Џесика признава дека не е лесно да се избалансираат мајчинските и професионалните обврски, но не и невозможно. Таа своите деца ги воспитува да бидат силни, цврсти и секогаш да се борат за себе. Според Џесика, најважниот совет е да ги сакате своите деца најмногу на свет и да му ја пружите љубовта која ја заслужуваат.

Запознај го Panoramixx - уникатен дечко со многу вешти раце

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com