ПОНЕДЕЛНИК, 14 МАЈ 2018

Познати личности кои одлично изгледаат и како плавуши и како бринети

Доколку сте во дилема и не знаете дали да направите некоја промена на косата и од плавуша да станете бринета и обратно, не се грижете не сте единствените. И познатите личности минуваат низ таков период и речиси секој пат се одлучуваат да ризикуваат и да ја направат промената која ја посакуваат бидејќи се доволно самоуверени и знаат дека нема боја за коса со која не би изгледале неверојатно.

post cover photo

Маргo Роби

Во 2014 година, својата плава коса Марго ја исфарба во чоколадно кафеава нијанса за нејзината улога во Z is for Zachariah.

Зендаја

Зендаја може да ја исфарба во косата и во портокалова, сепак одлични ќе ѝ стои.

Луси Хејл

Ѕвездата од серијата Pretty Little Liars беше позната по својата костенлива коса, но по завршувањето на серијата таа реши да стане плавуша.

Селена Гомез

Селена Гомез ги шокира сите кога се појави со плава платинеста коса, но тоа не траеше долго и повторно си ја врати своојата природна боја на коса.

Рејчел МекАдамс

Оваа преубава актерка својата плава коса ја исфарба кафеава во 2004 година и одлично ѝ стои, но денес повторно ѝ се врати на плавата боја.

Кара Делевињ

Кара Делевињ воопшто не се плаши да експериментира и да ризикува со нов изглед. Напротив, можеби на следната модна писта ќе се појави со црна коса.

Роузи Хантингтон Вајтли

Иако можеби сте навикнати на моделот од Victoria's Secret да ја гледате во плаво издание, но нејзината природна боја на коса е темноплава.

Џиџи Хадид

Едноставно совршена. Џиџи се прослави како плавуша, но подоцна си ја врати својата природна боја на коса.

Џенифер Лоренс

Џенифер Лоренс за својата улога во The Hunger Games како Кетнис Евердин имаше темнокафеава коса, но денес повторно е заводлива и харизматична плавуша.

Ким Кардашијан Вест

Ким дефинитивно припаѓа во групата на познати личности на кои одлично им стојат сите бои на коса.

Ријана

Бринета или плавуша? Рири вели: „Не е важно!“

 

ladybook.mk Сите права се задржани. Текстот не смее да се емитува или печати, без писмено одобрување од ladybook.mk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Varumin

Котур - нашето ново омилено урбано место во Скопје

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com