ВТОРНИК, 27 НОЕМВРИ 2018

Што се подразбира под нормално јадење?

Дали се чувствувате како храната да ви е постојано во мислите? Дали сте постојано на некоја диета и постојано се обидувате да ја намалите телесната тежина?
Во овој опседнат свет со диети не е изненадување што многу луѓе се сретнуваат со тешкотии да ослабат и да задржат здрав и правилен начин на исхрана. Некои односи со храната иако ви се чинат како правилни и здрави можат да се класифицираат како нездрави иако тоа неможеме да го забележиме.

Под неправилен начин на исхрана се водат регуларното прескокнување на оброци, прејадувањето и избегнување на одредена храна која е клучна за здравјето.

Тогаш што се води како правилно консумирање на храна? Нутриционистката Елин Сатер тоа го објаснува на следниов начин.

post cover photo

Нормалното јадење е седнување на маса гладен и консумирање онолку количина колку што е потребна да ве засити. Способноста да одберете храна која ќе ја уживате и кога ќе бидете вистински сити ќе престанете да ја консумирате.

Нормалното јадење е размислување за изборот на храната, каде што би внеле доволно витамини и минерали кои ви се потребни во денот, но во исто време да не претерате и да одберете храна во која исто така и би уживале.

Нормално јадење е кога ќе си дозволите понекогаш да јадете бидејќи сте среќни, тажни или едноставно ви е досадно.

Нормално јадење е консумирање на три или онолку оброци во денот колку што мислите дека ви се доволни.

Нормално јадење е имање доверба во вашето тело дека ќе надомести за грешките во јадењето кое понекогаш ги правиме.

Во кратки црти, нормалното консумирање храна е флексибилно, некогаш сте повеќе, а некогаш сте помалку гладни. Тоа е сосема во ред. 

Се сретнуваме со луѓе кои сакаат да имаат тотална контрола врз својата исхрана. Вистината е дека тоа ве прави опседнати со правилна исхрана и го става јадењето во прв план во вашите мисли, реално прави повеќе да се прават грешки.

 

© ladybook.mk Сите права се задржани.

Текстот не смее да се емитува или печати, без писмено одобрување од ladybook.mk.

Запознај го Panoramixx - уникатен дечко со многу вешти раце

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com