ВТОРНИК, 27 НОЕМВРИ 2018

Како да се однесувате на првиот состанок?

Сите знаеме какви можат да бидат првите состаноци, чудни, страшни и некогаш само сакаме да избегаме од нив!
 
Но, некогаш сѐ што посакуваме е баш тој прв состанок да помине во најдобар ред. Тој е презгоден и ти не сакаш да ја пропуштиш шансата да оставиш одличен впечаток кај него.
 
post cover photo
 
Проблемот е што веќе си била во оваа позиција, си изгубила правец и си снемала теми на разговор. Периодите на чудна тишина прават инстинктивно да ти излетаат првите работи што ќе ти дојдат на памет. 
 
После ваков состанок тој не ти пишува?
 
Знаејќи што да зборуваш на првиот состанок е есенцијално за запознавање на дечкото подобро што ќе ти овозможи побргу да дознаеш дали ти се допаѓа.
 
Еве неколку совети:

Твојата окупација

Иако не е некоја најинтересна работа за зборување, секогаш е нешто што лесно се вклопува во првиот состанок. Зошто е тоа така? 
Разговорот за твојата окупација е воедно разговор за твоите соништа и надежи за иднината, твојата крајна цел и патот по кој би сакала да чекориш. Ова е важно зошто замисли тој/таа да е опседнат со својата работа а ти не си, веднаш ќе знаеш дека не сте еден за друг.

Животните цели

Оваа потешка тема на разговор секако дека не сакаш веднаш да ја испукаш како со пиштол на масата. Но, после некое време поминати заедно на состанокот нема ништо страшно во зборувањето за вашите животни цели.

Хоби и пасии

Што би сакал/а да правиш во вашето слободно време? Ова би било класичното прво прашање, кое доколку го пропуштиш сигурно имаш недостаток на трикови во ракавот.

Книги

Натерај го/ја да зборува за прочитаните книги, секогаш може да дознаеш многу од тој одговор.

Пријатели

Дали и колку време поминува со своите пријатели, дали прави нешто заедничко со нив во однос на бизнис или хоби е секогаш интересна тема за разговор. Зборувајте и за твоите пријатели, интересни случки кои се забавни за споделување!
 
Смешни и лоши искуства со предходни додворувачи.
 
Покажи ја твојата забавна страна со споделување на интересни случки од минатото, прашај и за случките на другата страна, смеењето на првиот состанок е прекрасно!
 

© ladybook.mk Сите права се задржани.

Текстот не смее да се емитува или печати, без писмено одобрување од ladybook.mk. 

Запознај го Panoramixx - уникатен дечко со многу вешти раце

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com