ПЕТОК, 05 ОКТОМВРИ 2018

Тивкиот пораст на свесното движење

Оваа година листата на Харперс Базар на „најдобри нови фитнес трендови за 2018 година" вклучуваше едно несоодветно дополнување. На местото со бр. 7, заглавувајќи се помеѓу сериите за тонирање на половината со хула-хоп и фитнесот на трамполини, беше „одењето" - она обично, старомодно одење, кој секој може да го стори бесплатно. Се чинеше како многу чуден избор на „нова" активност за да се нагласи во листата на фитнес трендови.
 
post cover photo
 
Идејата дека одењето одеднаш е мода и се појавува како судир со сè што ни е кажано за тоа каде се движи фитнес трендот - и темпото на кое луѓето сакаат да го прават тоа. Истражувањето на фитнес трендовите низ целиот свет покажуваат дека интервалниот тренинг со висок интензитет (HIIT) е најпопуларниот фитнес тренд на запад оваа година. Во Велика Британија, спинингот е најпопуларен, според индустрискиот извештај од UKActive и DataHub.
 
Се разбира, идејата за брза, интензивна, временска и ефикасна вежба која обезбедува инста-резултати се вклопува со тоа како се гледаме себеси: како луѓе чии животи се најпрометни во светската историја. На изреката „отидов на прошетка" ѝ недостига херојски прстен! „Свесен" е зборот што се додава на овој нов тренд, како и „свесно движење", „свесен проток", „свесна контрола". Замислете го спротивното од фрлањето на вашето, можеби некоординирано тело околу фитнес салата со голема брзина: тоа е свесно движење. Идејата е дека, ако сте „свесни", што и да правите на вашето тело со прецизност и целосна свесност за физичките механизми на работа е свесност - како на пример, јин јогата е свесна, рагбито не е.
 
Уште поважно, тоа е исто така да се биде доволно свесен за да ја видите големата слика, дијагностицирајќи ги вашите физички, духовни и емоционални потреби. Додека се враќате од спининг часот кој еднаш неделно го применувате, може да сфатите дека, на пример, сте уште под стрес, мускулите ви се иритирани, 'рбетот ве боли, сето тоа споено со безвкусната монотона храна која ќе ја конзумирате подоцна е рецепта за несреќа. Откако ќе ги констатирате овие работи, свесно, тогаш ќе почнете да одите, и во најдоброто сценарио, соодветно ќе го реконфигурирате вашиот животен стил.
 
 

© ladybook.mk Сите права се задржани.

Текстот не смее да се емитува или печати, без писмено одобрување од ladybook.mk. 

Запознај го Panoramixx - уникатен дечко со многу вешти раце

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com