ВТОРНИК, 09 ОКТОМВРИ 2018

5 здравствени придобивки од јогата

Со векови, јогата се смета за тренинг na умот, телото и душата. Мишел Брустер велнес тренер и основач на SupaChick сподели пет здравствени придобивки од јогата што можеби сѐ уште не сте ги сфатиле.
 
post cover photo
 
ЈА ПОТТИКНУВА ЦИРКУЛАЦИЈАТА И ГО ЗАЈАКНУВА ИМУНИТЕТОТ
 
Со практикување на јога, вие не само што го тренирате вашето тело да усвојувате различни положби, туку и ја преземате контролата врз вашето дишење. Корелацијата помеѓу движењето и дишењето помага во циркулацијата на протокот на крв, што, пак, ги подобрува функциите на внатрешните органи и го зајакнува имунолошкиот систем на вашето тело.
 
КЛУЧНА ПОЗА: СУРИЈА НАМАСКАР
 
Овие осум последователни секвенции ќе генерираат зголемена циркулација и контролирана стапка на дишење.
 
ГО ЗГОЛЕМУВА ВАШЕТО СЕКСУАЛНО ЛИБИДО
 
Постои и ментална и физичка врска помеѓу јогата и сексуалното либидо. Менталниот процес на контролирање на дишењето при вршење на јога ќе го подобри вашето сексуално искуство. Физичкото движење вклучено за постигнување на посакуваната поза ќе го зголеми протокот на крв во гениталијата и ќе ги зајакне мускулите на дното на карлицата, исто така познат како Мула Банда. Зголемената циркулација на протокот на крв, исто така, ќе го зголеми нивото на сексуална возбуда, и така преку јога може да го зголеми вашето либидо и да го запали вашиот сексуален живот.
 
КЛУЧНА ПОЗА: БАДА КОНАСАНА
 
Оваа поза е одличен настроец на колковите, ги зајакнува внатрешните бутови и ги стимулира мускулите на дното на карлицата.
 
ОСЛОБОДУВА СТРЕС
 
Јогата е позната како релаксирачка активност и оние чувства на задоволство одат подалеку од задоволството што го имате по самата пракса. Јогата ви помага да најдете физичка, ментална и емоционална рамнотежа која може да ги намали основните нивоа на стрес и анксиозност. Практиката на јога која го комбинира држењето на телото, медитацијата и дишењето може да го намали крвниот притисок и да го врати здравиот срцев ритам.
 
КЛУЧНА ПОЗИ: САВАСАНА
 
Оваа поза ќе му овозможи на телото да се регрупира, да се релаксира и да се ресетира.
 
ПРОМОВИРА ПОДОБРО ПОСТАВУВАЊЕ НА ТЕЛОТО
 
Јогата ве учи како да го држите и контролирате вашето тело во поздрава положба. Колку повеќе вежбате, толку повеќе ќе видите дека вашиот баланс и свесноста за телото ќе ви се подобрат и надвор од салата за вежбање. На час по јога, се обучувате да направите мали, суптилни прилагодувања за да го подобрите вашето усогласување на телото - ова може да доведе до подобра положба на долг рок. Притоа, тоа ќе го зголеми нивото на удобност што го имате во сопственото тело и ќе доведе до поголема самодоверба.
 
КЛУЧНА ПОЗИ: ВРИКСАСАНА
 
Оваа поза ќе го подобри вашето чувство на рамнотежа, свесност за телото и постурална контрола.
 
ГО ЗАБРЗУВА ПРОЦЕСОТ НА ЛЕЧЕЊЕ НА МАМУРЛАК
 
По една ноќ надвор во град, или дури по само една чаша вино, јогата можеби е последното нешто на вашиот ум. Сепак, таа е докажан начин за зголемување на метаболизмот и детоксикација на целиот систем. Правата јога рутина, исто така, ќе го исчисти вашето тело како детоксикација и може да ги истисне токсините, преку олеснување на варењето на храната и градбата на чиста мускулна маса.
 
КЛУЧНА ПОЗИ: АРДА МАТСИНДРАЗАНА
 
Оваа поза ќе го очисти вашето тело преку стимулирање на црниот дроб, бубрезите и дигестивниот тракт.
 

© ladybook.mk Сите права се задржани.

Текстот не смее да се емитува или печати, без писмено одобрување од ladybook.mk. 

Запознај го Panoramixx - уникатен дечко со многу вешти раце

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com