ЧЕТВРТОК, 11 ОКТОМВРИ 2018

Како да направите вашата коса побрзо да расте?

post cover photo

Неколку есенцијални витамини за раст на косата:

Протеин

Можеби најпознат за здрава коса од кој било друг витамин или минерал на оваа листа. Ако сакате поздрава, побрзо растечка коса, треба да консумирате соодветно количество протеини. Зошто? Бидејќи вашата коса е протеин! За тие што јадат месо препорачливо е пилешко и лосос, додека вегетаријанците можат да консумираат јајца. Веганите и вегетаријанците исто така имаат можност за спанаќ, грав, киноа и брокула.

Железо

Железото е клучна хранлива супстанца која осигурува дека нашата крв се транспортира околу нашето тело со поголема ефикасност. Железото ја зајакнува и косата и го охрабрува да расте побрзо. Ако немате доволно железо во вашиот систем, вашата коса може да се исуши. Со други зборови, таа нема да изгледа ни приближно толку добро колку што сакате!

Постојат многу одлични извори на храна од железо, а тука спаѓаат и кајсии, суво грозје, спанаќ, јајца, живина и црвено месо.

Биотин

Доколку внимателно го следите светот на додатоците, сигурно веќе сте слушнале за биотин, суштински витамин Б, кој ја одржува косата убава и здрава со тоа што ги крши протеините во аминокиселините и произведува гликоза.

Многу од нас добиваат доволно биотин од нашата исхрана секој ден. Сепак, добивање доволно доволно не е доволно, бидејќи вашето тело има лоша навика да испие многу од неа. Најдобрите извори на храна на биотин вклучуваат путер од кикирики, лосос, јајца, авокадо и печурки.

Витамин Е

Кога размислуваме за најпопуларните витамини, витаминот Е е тешко оној што се појавува. Тој всушност е прилично занемарено, што е некако нефер, бидејќи тоа е корисен антиоксидант кој ги поправа ткивата пред да ја изгради. И тоа е токму она што ви треба кога сакате да пораснете повеќе коса. Храна која е богата со витамин Е вклучува брокула, авокадо, семиња и бадеми.

Цинк

Без доволно цинк во вашето тело, можеби ќе доживеете губење на косата. Всушност, ако сте забележале дека сте изгубиле повеќе коса од неодамна, тоа може да биде затоа што не трошите доволно цинк. Ова е затоа што дефицитот на цинк може да доведе до хормонален дисбаланс, што пак може да предизвика губење на косата. Добар извор на храна од цинк вклучува спанаќ, слатки компири, наут, јајца, ореви и остриги.

Витамин Ц

Витаминот Ц го зајакнува вашиот имунолошки систем, а со тоа ве заштитува од настинки. Исто така го стимулира растот на косата и ги зајакнува фоликулите. Како? Со производство на важен протеин наречен колаген. Многу луѓе го добиваат својот витамин Ц во вид на додатоци, но сметаме дека е далеку подобро да се добие од вкусната храна како пиперки, киви, јагоди, броколи, кељ, портокали. Како и храната и додатоците, производите за нега на коса имаат тенденција да содржат витамин Ц, исто така.


© ladybook.mk Сите права се задржани.

Текстот не смее да се емитува или печати, без писмено одобрување од ladybook.mk.

Запознај го Panoramixx - уникатен дечко со многу вешти раце

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com