ПОНЕДЕЛНИК, 22 ОКТОМВРИ 2018

Работи кои треба да престанете да ги правите ако имате мрсна коса

Знаеме дека многумина од вас се борат да ја измијат косата секој ден, бидејќи мрсната коса е навистина неподнослива. Затоа, еве ви неколку работи кои треба да престанете да ги правите, што можат да бидат причина за вашата мрсна коса.

post cover photo

Престанете да ја допирате вашата коса

Како постојаното допирање на вашето лице (што е сосема друга грешка за убавина сама по себе) допирањето на вашата коса - од флерт или од досада - пренесува масла од вашите прсти до вашите прамени. Исто така, обидете се (убаво) да го обесхрабрите вашето момче да ја допира вашата коса премногу во кревет - се чувствува убаво, но не изгледа убаво кога ќе дојде утрото.

Прекумерно миење

Да, ја миете косата за чистење на маснотиите, но не, ни тоа не помага. За жал секојдневното шампонирање може да го исчисти вашиот скалп од своите природни масла - така што ќе произведува повеќе во обид да ги замени. Обидете се да го намалите миењето барем до секој втор ден, или 2-3 пати неделно. Косата ќе ви се заблагодари на долг рок.

Прекумерно балсамирање

Бидете претпазливи со балсамот. Може да се примени кондиционер кој е премногу тежок за вашиот тип на коса, што може да ја измрси. Или можеби нема да го користите правилно - друг виновник. И, конечно, избегнувајте да го поставите балсамот низ целата коса, да се фокусирате на краевите за да избегнете да предизвикате мрсни корени.

Прекумерно чешлање

Четкањето на вашата коса премногу може да го стимулира производството на маснотии, кое на прв поглед изгледа сјајно, но наскоро ќе изгледа мрсна. 

Вашата четка е валкана 

Вашата четка за коса може да е пристаниште на сите видови на нечистотии - запушената четка ќе ги пренесе овие маснотии на косата, правејќи ѝ да се чувствува валкана, па бидете сигурни дека е чиста пред употреба.

Вашата четка за коса е полна со коса

Влакнестата четка можеби не изгледа како сторител, но ако вашата коса е мрсна, со користење на четка полна со влакна, само ќе ја пренесете маснотијата од старите влакна назад на вашата чиста коса.

Примена на несоодветни производи

Можеби треба да се запрашате дали користите производи кои не се компатибилни со вашата коса. Побарајте лесни формули и избегнувајте оние што ветуваат „сјај“ и „влага“ што ќе биде подобро прилагодени за сува или оштетена типови коса.

 

© ladybook.mk Сите права се задржани. 

Текстот не смее да се емитува или печати, без писмено одобрување од ladybook.mk.

Котур - нашето ново омилено урбано место во Скопје

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com