ПОНЕДЕЛНИК, 29 ОКТОМВРИ 2018

Плачење против стрес

Што е тајната на животот ослободен од тензии и главоболки?

Наместо смеа, спиење или топло кафе, еден јапонски академик тврди дека најкорисен начин за ублажување на стресот е да се испушти солза - или неколку.

Поранешниот средношколски наставник, Хидрофуми Јошида, се опишува себеси како „наставник за солзи" и организира редовни работилници и предавања низ Јапонија за да ги едуцира луѓето за психолошките придобивки од плачењето.

post cover photo

 „Чинот на плачење е поефективен од смеење или спиење во намалувањето на стресот", изјави 43-годишниот за Јапонија тајмс.

Јошида објаснува дека слушањето на емотивната музика, гледањето на тажни филмови и читањето на книги за кинење на срцето може да понуди огромни придобивки за вашето ментално здравје преку стимулирање на парасимпатичката нервна активност, што го забавува срцевиот ритам, што може да има смирувачки ефект врз умот.

„Ако плачеш еднаш неделно, можеш да живееш без стрес", додаде тој.

Во 2014 година, Јошида се здружи со Хидхе Арита, професор на Медицинскиот факултет во Тохо, Токио, за да започне серија предавања насочени кон подигнување на свеста за придобивките од плачењето.

Оттогаш тој е преплавен со барања од училишта и компании да организираат работилници и други активности на оваа тема.

Во септември, Јошида беше домаќин на предавање во средното училиште Осака во Даито Сити, Јапонија, каде што 79 тинејџерки гледаа филм со надеж дека ќе предизвика солзи.

Потоа, напишале есеи, кои исто така ги прочитале, за тоа како искуството ги натерало да се чувствуваат.

Јошида не е првата личност која ги поттикнува благотворните ефекти на плачењето.

Во 1981 година, една студија со наслов „Експерт за следење" спроведена од д-р Вилијам Фрај на Универзитетот во Минесота тврдеше дека плачот ги ослободува ендорфините, а подоцна ги промовира чувствата на среќа и благосостојба.

Друга студија спроведена во 2008 година на повеќе од 3.000 луѓе покажа дека плачот ги тера луѓето да се чувствуваат многу подобро во тешки ситуации, што ги наведува авторите да сугерираат дека поттикнувањето на солзите треба да се користи како форма на терапија.

 

© ladybook.mk Сите права се задржани. 

Текстот не смее да се емитува или печати, без писмено одобрување од ladybook.mk. 

Котур - нашето ново омилено урбано место во Скопје

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com