ПОНЕДЕЛНИК, 05 НОЕМВРИ 2018

5 намирници за совршена кожа

post cover photo

СЕМКИ ОД СОНЧОГЛЕД

Ако сакате да ја зајакнете кожата, спуштете го авокадото и оддалечете се од лососот, бидејќи семето од сончоглед има повеќе витамин Е отколку кој било од нив, и од бадемите, па дури и од маслиновото масло. 100 гр содржи 176 проценти од дневниот препорачан износ. Ова е важно бидејќи витаминот Е е еден од најмоќните антиоксиданти за вашата кожа; го неутрализира оксидантниот ефект на слободните радикали, кои се молекули кои го оштетуваат колагенот и предизвикуваат сувост на кожата, фини линии и брчки.

ГУАВА

Ова тропско овошје има повеќе витамин Ц отколку кељ, јагоди, спанаќ, брокули, портокали и домати. Гуавата (100 гр) содржи речиси 400 проценти од препорачаната дневна количина. Ова е важно бидејќи витаминот ни помага да формираме колаген и еластин (од суштинско значење за да ја задржиме кожата да биде дебела, стегната и млада). Има сладок вкус и можете да го пиете сокот или да го јадете сирово. Или обидете се со мешање на замрзнатата пулпа во јагода и манго смути.

БРАЗИЛСКИ ОРЕВИ

100 гр содржи масивни 2,739 проценти од дневно препорачаната количина на селен. Ова формира антиоксиданти во телото за борба против слободните радикали кои ги оштетуваат клетките и доведуваат до стареење. Минералот е исто така од суштинско значење за вашата имунолошка и тироидна функција, но оревите се високи со маснотии, па ограничете ги вашите сервисни количини.

МАСЛО ОД ЛЕНЕНО СЕМЕ

Ова масло има повеќе омега 3 од самите ленени семиња, семиња со чиа, ореви, рибино масло, па дури и самата риба. Тоа е одлично како додаток во салата, но ако не ви се допаѓа вкусот, обидете се да го примените директно на вашата кожа. Експертите велат дека придобивките вклучуваат зголемување на сјајниот тен и омекнување на изгледот на фини линии. Поради своите омега-3 масни киселини, исто така може да ја намали црвената кожа и иритацијата, или да ги подобри акните, псоријазата, розацеата и егземата.

ОСТРИГИ

Дали јадете многу цели зрна и грав? Доколку е така, двојно се зголемува ризикот од недостаток на цинк, бидејќи овие намирници содржат фитати кои ги врзуваат минералите (вклучувајќи го и цинкот) и ги спречуваат да се апсорбираат. Прво натопете ги зрнцата (што до одреден степен ги неутрализира фитатите) и јадете остриги. 100 гр има 524 проценти од дневно препорачаната количина цинк (многу повеќе од пилешко, чоколадо, бразилски ореви или спанаќ).
 
 
© ladybook.mk Сите права се задржани. 

Текстот не смее да се емитува или печати, без писмено одобрување од ladybook.mk. 

Котур - нашето ново омилено урбано место во Скопје

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com