ВТОРНИК, 06 НОЕМВРИ 2018

5 причини за да јадете овес

post cover photo

Ќе се чувствувате посити подолго

Растворливото влакно во овесот, бета-глукан, го забавува процесот и брзината со која храната се испушта од желудникот, што има ефект да нè одржува сити подолго време, што значи дека ќе биде помалку веројатно дека ќе стигнеме до закуска пред ручекот.

Ја намалуваат потребата за јаглехидрати

Овесот е храна со тип на јагленохидрати што се ослободуваат полека. Овој постепен процес помага да се избегнат ескалации во нивото на шеќерот во крвта, стабилизирање на какви било промени во расположението што може да ги имаме од шеќерите и намалување на желбата за слатки работи. Уште повеќе, овесот исто така, помага да ги одржуваме нашите нивоа на енергија и можеме да помогнеме во намалување на ризикот од дијабетес тип 2.

Тие не се само за јадење

Олеснителни и анти-инфламаторни својства на овесите долго време се искористени за да им помогнат на испуканата, сува или иритирана кожа. Сакате да го направите ова? Едноставно ставете чаша овес и млеко во бањата за млечен и смирувачки третман. Можете исто така да користите овес како база на домашна маска за лице или како ексфолијатор на кожата.

Охрабруваат здраво срце

Како и сите храни со висока содржина на влакна, овесот помага да се отстрани холестеролот од дигестивниот систем кој може да се изгради во нашите артерии и да го затруе крвотокот, што може да доведе до срцеви напади или удари.

Голема вредност

Најдобро е да се купи овес кој е органски и без глутен, и да го оставате преку ноќ во вода пред употреба за да се направи уште повеќе сварлив. Не купувајте брз овес.
Користејќи суров овес, како и во мусли, помага да се задржат поголемиот дел од нивните хранливи материи и антиоксиданти. Кашата е прав оброк за топол и хранлив појадок во зима. Едноставно додадете вода на целиот овес и полека загревајте на шпоретот до жежок и мек овес. Се меша во цимет, ореви и бобинки за вкусен пресврт, и ако навистина ви е потребна дополнителна сладост, одберете сируп од јавор или мед.
 
 
© ladybook.mk Сите права се задржани. 

Текстот не смее да се емитува или печати, без писмено одобрување од ladybook.mk. 

Котур - нашето ново омилено урбано место во Скопје

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com