ЧЕТВРТОК, 08 НОЕМВРИ 2018

4 знаци дека имате недостаток на железо

Железото е суштински елемент кој е потребен за многу клеточни метаболички функции, но најважно е за да се создадат црвени крвни клетки кои го транспортираат кислородот низ телото.

post cover photo

Дури 80% од нас немаат доволно железо во нашите тела, па за да помогнеме во борбата против ова, ги разгледуваме четирите најчести знаци кои може да покажат дека имате ниско ниво на железо.

Замор

Чувство на замор што не проаѓа со одмор е еден од најчестите знаци на кои може да имате ниски нивоа на железо. Железото е компонента на хемоглобинот што е потребно од телото да носи кислород од белите дробови и да го транспортира низ телото. Без доволно железо, телото не е во состојба да направи доволно здрави црвени крвни зрнца што носат кислород, што во крајна линија влијае на нивото на енергија.

Бледа кожа

Бледило низ телото, вклучувајќи кожа, очни капаци, нокти или која било друга област може да укаже на ниски нивоа на железо. Ова се должи на ниските нивоа на хемоглобин кој ја дава црвената боја на крвта и следствено, на нашата кожа, нејзината розова боја. Ако нивоата на хемоглобин се ниски, црвените крвни клетки стануваат сè помали и поблаги што значи дека и нашата кожа станува послаба.

Недостаток на здив

Тешкото дишење може да биде редовна појава ако имате ниски нивоа на железо, особено ако преземате редовна физичка активност. Тоа е затоа што недостатокот на железно присуство значи дека телото не е способно да го придвижи кислородот од белите дробови околу телото, со што се намалува нивото на кислород и ја зголемува стапката на дишење додека вашето тело се обидува да добие повеќе кислород.

Пика

Еден од најчудните симптоми е пика која нè принудува да јадеме не-прехранбени продукти, ова може да се движи од коцки мраз до нечистотија и малтер! Не е целосно разбрано колку ниско ниво на железо го предизвикува ова однесување кај луѓето.

Иако овие се најчестите знаци на недостаток, тие не се единствените знаци. Други поретки симптоми може да вклучуваат: немирни нозе, кршливи или запечатени нокти, како и сува коса и кожа.

Зошто толку многу симптоми?

Гледајќи ги овие симптоми може да се запрашате зошто ниското ниво на железо може да се претстави на толку многу начини, ова е затоа што железото игра фундаментална улога во толку многу функции во телото, од кои секој произведува симптом кој се манифестира на поинаков начин.

Доживувањето на овие симптоми може да укаже на недостаток на железо, ако е така, размислете за тестирање на нивоата и консултирајте се со вашиот лекар.

 

© ladybook.mk Сите права се задржани. 

Текстот не смее да се емитува или печати, без писмено одобрување од ladybook.mk. 

Котур - нашето ново омилено урбано место во Скопје

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com