ЧЕТВРТОК, 08 НОЕМВРИ 2018

Како правилно да се загревате пред и после спортувањето

Прочитајте ги нашите совети за правилна подготовка пред и после вежбањето!

post cover photo

Загрејте се и разладете се правилно

Студијата покажа дека две третини од учесниците забораваат да спроведат соодветно загревање, ладење и истегнување за време на вежбањето. Шеесет проценти признаа дека не знаат како безбедно да вежбаат без да се повредат. Како резултат на тоа, две петтини се согласиле да не се загреваат воопшто, и тоа е честа причина за болки. 

Наспијте се 

Над две третини се согласиле дека недостатокот на сон, исто така, може да биде можна причина за повреда, при што 43% велат дека честопати се обидуваат да добијат подобар ноќен сон кога ќе се повредат по вежбањето.

Не подлегнувајте на притисокот од колегите

Учесниците признаа дека притисокот од колегите и пријателите е често причината поради која се префорсираат премногу силно што резултира со повреда. Други вежбале понапорно за  да бидат подобри од колегите, а некои ги тестираа своите граници во обид да ги импресионираат. 

Дајте си време за закрепнување

Само под три четвртини од учесниците во тестирањето, рекле дека закрепнувањето е важно за нив, но нешто повеќе од една третина ги третираат болките со одмор. Една четвртина веруваат дека не треба да имаат денови за одмор, во страв дека ќе ги изгубат своите нивоа на фитнес.

Дополнување со магнезиум

Слаби спиења, мускулна тензија и болки се симптоми на потенцијален дефицит на магнезиум. Овој минерал на електрична енергија е од витално значење за секој кој врши каков било вид на вежбање.

Многумина од нас имаат недостаток, а сепак закрепнувањето е од суштинско значење за да можеме да ја погодиме наредната сесија за вежбање порано и потешко.

Магнезиумот е од суштинско значење помагајќи да ја подобрите мускулната функција и флексибилноста, да го одржувате балансот на електролитите и да го намалите заморот. Тој е исто така од витално значење за скелетната сила и производството на енергија, и ќе ви помогне да спиете по тренингот преку неговата способност да ги релаксирате мускулите.

Седум од десет од нас страдаат од ниски нивоа на магнезиум. Факт е дека ние не добиваме доволно од нашата секојдневна исхрана, па експертите советуваат да го зимаме како додаток пред спиењето.

 

© ladybook.mk Сите права се задржани. 

Текстот не смее да се емитува или печати, без писмено одобрување од ladybook.mk. 

Котур - нашето ново омилено урбано место во Скопје

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com