ПОНЕДЕЛНИК, 26 НОЕМВРИ 2018

Костените и нивните бенефиции

Со ниски масти и висококвалитетни влакна, костените се здрава состојка за да се готви за време на празничната сезона. Дознајте кои витамини и минерали ги содржат овие ореви.

post cover photo

Печени костени.
Без разлика дали уживате во нив печени на отворен оган или варени, костените даваат многу текстура, вкус и добрина на кое било јадење. Прочитајте за да откриете зошто тие се толку добри за вас. 

Што се костени и кога се во сезона?

Костени, или слатки костени, се јадлив орев што доаѓа од исто семејство како буковото дрво. Тие растат во зелени, масивни школки, кои кога се излупени го откриваат оревот, а тие обично се во сезона од октомври до декември, но може да се види дека ова е продолжено од септември до јануари.

Костените не треба да се мешаат со плодовите кои доаѓаат од дрвото коњски Костен, бидејќи тие се неживи или водени костени кои можат да се најдат во азиските кујни.



Нутритивен профил на костените. 

100 гр костени дава само 149 калории и за разлика од другите ореви, тие се повисоки во јаглени хидрати кои содржат 28 гр на 100 гр. Тие исто така се пониски со протеини и масти од другите ореви со само 1.9 гр и 2.2 гр, соодветно, но скоро сите масти во костенчињата се „добра маст" или незаситени масти. Тие исто така се добар извор на влакна со 5.1 гр на 100 гр, што е важно за здравјето на нашиот дигестивен систем.

Појадок полн со печени костени. 
Други хранливи материи кои се наоѓаат во костените се калциум кој помага да се изградат силни коски и заби, како и да се осигура дека крвните зрнца се во ред, железо кое е важно за правење нови црвени крвни клетки и цинк кој помага да се создаваат нови клетки, да се варат јагленохидратите, протеините и брзата храна, како и лекување на рани.

Костените исто така ги содржат сите витамини Б кои се потребни за да се ослободи енергијата од храната и витамин Е кој помага да се грижи за здравјето на нашите очи и кожа и да го поддржува нашиот имунолошки систем.

 

© ladybook.mk Сите права се задржани. 

Текстот не смее да се емитува или печати, без писмено одобрување од ladybook.mk. 

Запознај го Panoramixx - уникатен дечко со многу вешти раце

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com