ПОНЕДЕЛНИК, 03 ДЕКЕМВРИ 2018

Три суштински додатоци за здравје и флексибилност на зглобовите

 Нашите зглобови секојдневно се изложени на голем терет, со секојдневните вежби и рестриктивни диети кои делуваат на флексибилноста. Проблемите во грбот или болките во колената би можеле да бидат показател дека вашето тело страда од скриен нутритивен дефицит.

post cover photo

 Негативните појави можат да бидат иритирачки, но без оглед на причината за болката, овие три состојки се покажаа како суштински за заштита на вашите зглобови:

Глукозамин

Глукозаминот природно се наоѓа во зглобовите на телото, но ретко се наоѓа во нашата исхрана. Потребно е да помогнеме да се изгради и да се поправи рскавицата која помага да се потпомогне заедничкото подмачкување, сила и флексибилност. Меѓутоа, како што старееме нашата рскавица постојано се распаѓа. Идеално, гликозаминот треба да биде достапен за да се одржи 'рскавицата здрава, но ако нашите нивоа на глукозамин се прениски, нашите зглобови можат да се влошат предизвикувајќи болка, ограничено движење и деформација на коските. на многу луѓе кои страдаат од остеопороза им се препорачува да се дополнат со глукозамин за да се борат против болните несакани ефекти.

Ментол

Ова билно масло се користи за лекување на широк спектар на заболувања поради неговите антивоспалителни и ладни својства. Познат како природен и ефикасен намалувач на болката, тој инстантно не лади, и делува благотворно во олеснување на болките во воспалените зглобови преку зголемување на циркулацијата на крвта. Истражувањата покажаа дека користењето на ова масло им помага на пациентите да ја намалат болката и да ја зголемат флексибилноста на нивните зглобови и е познато дека им помага на луѓето со артритис.

Магнезиум

Магнезиумот е одговорен за над 300 хемиски реакции во телото секој ден и е докажано дека е од витално значење за заедничкото здравје. Таа е една од најдобрите релаксанти на природата, помага да се олесни мускулната тензија, вкочанетоста и грчевите што помага во намалувањето на непотребниот стрес на зглобовите. Со поттикнување на телото да апсорбира калциум, ја спречува калцификацијата во мускулите и меките ткива, помагајќи му на телото да одржи флексибилност и движење.

Запознај го Panoramixx - уникатен дечко со многу вешти раце

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com