СРЕДА, 05 ДЕКЕМВРИ 2018

9 ПОЗНАТИ ЖЕНИ И НИВНИТЕ ОМИЛЕНИ ТРИКОВИ ЗА ВЕЧЕРНА ШМИНКА

Емилија Кларк

„Дефинитивно животот не можам да го замислам без маскара. Дури и пред да започнам да соработувам со Долче и Габана јас ја користев нивната passion eye маскара. Сметам дека со добра маскара го постигнувам ефектот на убаво отворени очи, а воедно како што станувам постара се повеќе употребувам црвен кармин“.

Зои Кравиц

„Јас сум тип кој бира да акцентира или око или уста, двете во комбинација никако. Обожувам црвен кармин и сметам дека девојката изгледа секси со црвени усни. Kога станува збор за очи, дали е тоа темни тонови или обичен молив за очи, сакам да се нанесени така што ќе се долови изгледот на мачкини очи“.

Кара Делевињ

„Што се однесува до шминка идам на сѐ или ништо. Освен ако сакам некоја поголема промена како што е drag queen шминка па користам контури и се останато“.

Џесика Чејстејн

„Од секогаш бев заљубена во црвениот кармин на YS, кој во комбинација со добра подлога и практично никаква шминка на очите ми е ин последниве десет години“.

Кира Најтли

„Дефинитивно кога станува збор за мојата мејкап рутина секогаш избирам да ги акцентирам очите повеќе од усните. Мојата мајка ме подучуваше дека јакиот кармин на усни се нанесува секогаш во ситуација кога си преморена и сакаш да го оттргнеш  фокусот од заморот на твоите очи“.

Лили Роуз Деп

„Ноќните излегувања ми се секогаш резервирани за јаки шминки, додека за настани секогаш соработувам со професионални мејкап артисти“.

Хејли Бибер

„Сакам мојата шминка да ме прави да изгледам свежо и да ми го истакне сјајот на кожата. Не сум фан на јаки шминки за вечерни излегувања, малку хајлајтер и сјај и спремна сум за вечерта“.

Карли Крос

„Не сум љубител на сенките, секогаш преферирам да користам молив за очи кој совршено одговара со црвени усни“.

Гвен Стефани

„Можам да кажам дека црвениот кармин ми е заштитен знак, па истиот ми е секогаш избор за ноќни излегувања, а за да се добие крајниот резултат, секогаш прво нанесувам црвено моливче  на целата уста па потоа го нанесувам црвениот карм

Запознај го Panoramixx - уникатен дечко со многу вешти раце

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com