СРЕДА, 21 НОЕМВРИ 2018

10 неверојатни нешта кои се случуваат кога ќе се вљубите

Ако вам не ви е баш јасно дали сте вљубени или само ви се допаѓа некој, на вашето тело дефинитивно му е јасно. Луѓето имаат обичај да кажат дека едноставно знаат кога се вљубени, а тоа е така бидејќи нашето тело ни дава сигнали кои укажуваат на тоа.

post cover photo

Се менува активноста на мозокот

Кога ќе се вљубиме, се активираат 12 делови од нашиот мозок. Еднo истражување направено од Journal of Sexual Medicine, го утврдува токму тоа, како тоа и дека мозокот ја препознава вљубеноста за помалку од секунда.

Се забавува работата на срцето

Вљубеноста влијае врз нивото на хормоните, кои кога сме вљубени, го намалуваат крвниот притисок и срцевиот ритам.

Несоница

Кога сме вљубени, не можеме да престанеме да мислиме на симпатијата. Верувале или не, тоа може да нè држи будни цела ноќ.    

Болките изчезнуваат

Вљубеноста ги активира истите рецептори во мозокот кои се активираат при употреба на некои аналгетици, и на тој начин ги ублажува болките, покажува една студија наравена на Универзитетот Стенфорд.

Заборавеност

Кога сме вљубени мозокот ослободува окситоцин, познат како хормон на љубовта, кој влијае на намалување на меморијата.

 

Љубомора

Можеби досега не сте биле љубоморни, но кога вистински ќе се вљубите, љубомората се појавува сама од себе. Ова ќе го забележите кога нема да можете да му одоолеете на малиот напад на љубомора, кога вашиот сакан ќе зборува со друга девојка.

Сè ви е послатко

Американското здружение на психолози правело истражување, каде студентите, откако пишувале за љубовта биле замолени да пробаат одредена храна или пијалак. Без оглед на тоа што јаделе или пиеле, храната им имала сладок вкус.  

Проблеми со концентрацијата

Кога сме вљубени, постојано мислиме на таа личност, што ни ја отежнува способноста за концентрирање и фокусирање на секојдневните обврски.

Станувате погласни

Неколку истражувања покажуваат дека кога зборуваме со личноста во која се вљубени, жените зборуваат со повисок тон од вообичаено.

Зајакнување на коските

Верувале или не, научниците воочиле поврзаност помеѓу среќата на паровите и здравјето на нивните коски.  

Запознај го Panoramixx - уникатен дечко со многу вешти раце

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com