ПОНЕДЕЛНИК, 11 ЈУНИ 2018

Kолку можете да се здебелите во бременоста?

Порано важеше едно правило: од 9 до 12 килограми. Но тие времиња поминаа. Денес постојат нови правила: ако пред бременоста жената е слаба, таа смее да се здебели повеќе од онаа која на почетокот била полна. Но дозволено е од 7 до 18 килограми.

post cover photo

Ако во првото тромесечје повеќе слабеете отколку што се поправате, нема место за грижа: вашиот желудник е вознемирен заради вашите чувства и утринските мачнини. Добивањето на тежина се очекува дури од четвртиот месец. Тогаш би требало да добивате околу 300 грама неделно, а во последните недели околу половина килограм. Ако пак некоја жена премалку се здебели, постои опасност бебето да гладува.

Жените кои се подебели честопати стравуваат од следново: прекумерната тежина го зголемува ризикот од зголемен крвен притисок или труднички дијабетес. Но и покрај тоа, бременоста не е време во кое се започнува со диета. Така само можете да му го скратите на бебето тоа што му е потребно. Затоа, послушајте го советот од лекарот кој ќе ви каже како најдобро да постапите.

Како смее да расте индексот на телесната тежина?

БМИ на почетокот на бременоста – Препорачан раст на тежина во текот на бременоста

  • Низок (помал од 19,8) – од 12,5  до 18 килограми
  • Среден (19,8 до 26) – 11,5 до 16 килограми
  • Висок (повисок од 26) – 7 до 11,5 килограми

Имате неодоливи желби? Немојте да сте престроги кон себе!

Дури и често да ви се јаде нездрава храна, нема место за паника. Витамините и минералите кои во таа исхрана недостигаат, можат да се надоместат со средствата кои се додаток на прехраната. Но во текот на бременоста е најважно да сте задоволни и среќни. Оној кој постојано се оптоварува со здрава храна, не прави ништо добро, ниту за себе ниту за бебето.

Совет: ако не можете без чоколада, најдобро е да се почестите со неа. Можете како замена да земете сладолед кој има помалку калории а содржи и калциум па затоа речиси секогаш може го има на вашето трудничко мени.

 

© ladybook.mk Сите права се задржани.

Текстот не смее да се емитува или печати, без писмено одобрување од ladybook.mk.

Интервју со Around Gaia: Имаше моменти кога сакав да се откажам и вратам

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com