ВТОРНИК, 19 МАРТ 2019

Третирајте ја својата кожа со лимон

Лимонот припаѓа во групата на цитрусни овошја, каде спаѓаат портокалот, мандарината, грејпфрутот и др. Не само што е евтин, тој е лесно достапен и повеќенаменски. Овој жолт плод содржи витамин Ц, витамин Б, рибофлавин и минерали како калиум, калциум, фосфор, магнезиум.

post cover photo

Чистење на лицето

Лимоните се полни со витамини, познати се по своето прочистувачко дејство. Лимоните се бонус при процесот на ексфолиација, вели Ариел Остад, хирург од Њу Јорк. Џусот од лимон помага при прочистување и хидратација, отстранување на митесери и чистење на флеки. Исечете еден лимон на половина и протријте го по вашето лице, на крајот измијте со ладна вода. Вашето лице ќе биде сјајно и чисто.

Изедначување на тенот

Ништо друго не може да го уништи изгледот на вашата кожа како рана од акна, или темна точка. Некои истгражувања докажале дека киселината во цитроните го изедначува тенот. Лимоните можат да ги избришат лузните, а маснотиите во лимонот помагаaт при пенетрирање на витамините во кожата, со самото тоа ја лекува кожата побрзо. Исцедете лимонов сок на парче памук и поминете низ лицето со него.

Осветлување на ноктите

Комбинирајте три мали лажички маслиново масло со една лажичка лимонов сок да креирате микс кој ќе ги направи вашите нокти посветли. Киселината од лимонот помага да се исчистат непотребните слоеви на ноктите, во меѓувреме правејќи ги побели, додека маслиновото масло им ја дава потребната хидратација. Брилијантно!

Омекнување на лактовите

Лимоните се супер за вашето лице, но тие се супер и за сувите и тврди лактови. Додајте лимонов сок во сода бикарбона додека не добиете паста. Протријте ја смесата на вашите лактови за да ги исчистите мртвите клетки. Исчистете со вода и со уште лимонов сок.

Држете го првутот под контрола

Миксот од вода, лимонов сок, маслиново масло и корен од ѓумбир ја намалува количината на мртвите клетки кои паѓаат од вашиот скалп. Овој микс нанесете го на целиот скалп и оставете да се исуши пред да го измиете со шампон.

10 години Излет и отворање на летно Сектор 909

Туризам
ladybook TRENDING

ВУДСТОК ДЕВОЈКИ – НАЈДОБРИТЕ СТИЛСКИ МОМЕНТИ ОД 1969

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com