ПОНЕДЕЛНИК, 06 НОЕМВРИ 2017

5 грешки при шминкање кои прават да изгледате уморно

Никому не му е пријатно да слушне дека изгледа уморно. Иако сте се одмориле доволно, можеби проблемот се наоѓа токму во вашата шминка. Овие неколку совети ќе ви помогнат да го вратите сјајот на вашето лице.

post cover photo

Грешка #1: Не ја навлажнувате кожата

Сувата кожа не му оди во прилог на свежиот изглед. Потребно е да го намалите вишокот сјај на кожата, но не и да ја исушите. Ова можете да го направите со  Taiva New Skin дневниот крем кој моментално го матира сјаот, ја навлажнува кожата и помага за намалување на видливоста на отворените пори. 

Грешка #2: Погрешно нанесувате пудра

Или ставате премногу, или премалку, а можеби бојата на пудрата не е иста со вашата боја на кожа. Ако ја прескокнете пудрата, а ставате маскара – ќе изгледате чудно. Пронајдете боја која ви одговара и нанесувајте ја рамномерно. Кога одбирате пудра, нанесете малку на раката и ќе видите дали е соодветна. Основно правило за нанесување на пудра е секогаш прво да нанесете крем на лицето кое ќе ја задржи да трае подолго. Ние ви предложуваме да нанесете Taiva New Skin ноќен крем за беспрекорен изглед на вашата кожа. 

Грешка #3: Заборавате на руменилото

Ако сакате да постигнете природен изглед нанесете хидратантен крем, малку пудра, малку маскара и руменило. Нанесувајте руменило од јаболчниците до косата за да изгледате свежо.

Грешка #4: Ставате премногу моливче за очи

Ако ставате премногу моливче, вашите очи ќе изгледаат помали и поуморни. Одберете моливче кое е малку потемно од вашата боја на кожа за очите да ви изгледаат поголеми. Можете да пробате да нанесете бело моливче на очите за да изгледате посвежо. За да ги намалите темните кругови и отоците околу очите најдобро е да нанесете Taiva New Skin Eye Cream кој со сигурност ќе ја истакне убавината на вашите очи.

Грешка #5: Не ја одржувате шминката

Размачкано моливче за очи, или нееднакво нанесен кармин? Доволни ви се само 30 секунди да го избришете растеченото моливче за очи или кармин и да нанесете малку пудра на критичните места.

Интервју со Едина Муса: За да живееш живот со големи достигнувања мораш потполно да веруваш во себе

Туризам

Модна инспирација – 5 викенд комбинации

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com