ЧЕТВРТОК, 14 ЈУНИ 2018

Што сè можете да направите со лушпа од банана?

Од првите кашички до Бананамен, скромната банана има посебно место во нашите срца. Но што е со нејзината лушпа? Погледнете ги овие девет начини на кои можете да ја искористите.

post cover photo 

Светнете ги патиките и сребрениот прибор

Тријте ја со внатрешниот дел од лушпата секоја површина на која и треба светнување. Потоа, поминете ја површината со крпа за блескав сјај.

Зачувајте го здравјето на вашите растенија

Две употреби во една – најпрво истријте ги листовите на домашните билки со лушпа од банана за да ги отстраните нечистотијата и да ги светнете, а потоа исечете ја лушпата и закопајте ја кај коренот за да ги избркате зелените вошки.

Намалете ја викливоста на лузните

Доколку имате лузна од која сакате да се ослободите тријте ја со внатрешноста на лушпата од банана, а потоа дозволете влажноста од баната да се исуши на кожата. Исушените остатоци избришете ги со влажна крпа. Бананите изобилуваат со калиум и антиоксиданси, кои ќе помогнат во намалување на видливоста на лузните.

Јадете ја лушпата!

Веќе знаете дека бананата е здрава, но и нејзината лушпа изобилува со јагледхидрати, витамин Б6 и витамин Б12. Или оставете ја бананата да созрее целосно и изедете ја лушпата свежа, или пак варете ја 10 минути. Можете да ја вметнете и во смути со други овошја.

Користете ја како помош при слабеење

Во овој случај најдобро е да користите лушпа од зелена банана. Додадете ја лушпата во смути за да го искористите нејзиниот отпорен скроб, кој поттикнува горење на мастите. Лушпата од банана е воедно богата и со витамин А, лутеин и влакна, па може да ви помогне да се чувствувате сити подолго време.

Изгорете ја

Истражувачите од Универзитетот во Нотингем создадоа брикети за горење од лушпа од банана кои можат да се користат како гориво за готвење, осветлување и огрев. Од лушпата била направена каша на која и се додадени дрвени струготини, а откако ќе се исуши смесата е спремна за горење.

Направете ѓубриво

Ставете ја лушпата во корпата за ѓубриво и додадете калиум и фосфор. Ваквото ѓубриво ќе му помогне на растението да го одржи здравјето и да има здрави корени. Само запомнете, не додавајте премногу од ѓубривото.

Пијте ја

Направете сок од лушпа од банана, додавајќи ја лушпата во зовриена вода. Ова ќе ги извлече соковите, давајќи ви вкусен сок кој можете да го додадете во смути или да го пиете самиот. Пред употреба измијте ја лушпата темелно.

Ослободете се од брадавиците

Тапкањето на брадавиците секоја вечер пред спиење со лушпа од банана подолг период ќе ви помогне да се ослободите од овој непријатен проблем. Тајната е во калиумот.

 

© ladybook.mk Сите права се задржани.

Текстот не смее да се емитува или печати, без писмено одобрување од ladybook.mk.

Интервју со Around Gaia: Имаше моменти кога сакав да се откажам и вратам

Туризам

Ова е новиот урбан летен стил - витамини и овошје насекаде!

Туризам

BMI КАЛКУЛАТОР

BMI Result

Што е BMI?

Индекс на телесната маса е показател на нутритивниот статус на еден поединец и важи за лица постари од 18 години. Со BMI калкулаторот можете да пресметате дали имате прекумерена, поднормална или нормална тежина. Здрав BMI резултат би бил оној измеѓу 20 и 25.

БМИ го покажува односот помеѓу тежината и висината на телото, но не се зема во предвид составот на телото. Тој не може да го илустрира точниот процент на телесните масти во однос со мускулите или коскената маса.

Поединци со висок БМИ се категоризирани како дебели, но постојат и исклучоци. На пример, кај многу крупните луѓе, бодибилдерите, бремените жени и луѓе пониски од 1.5 метар, БМИ индексот е голем, но тоа не значи дека тие се дебели бидејќи процентот на мускулите и коскената маса во однос на висината е голем.

Ве молиме внесете ги сите полиња за да може да го пресметаме вашиот БМИ.

BMR КАЛКУЛАТОР

ПРЕСМЕТАЈ КАЛОРИИ

  калории дневно - Вашиот Основен метаболички степен (BMR)

Основен метаболички степен е најниската потрошувачка на енергија неопходна за одржување на виталните процеси на телото во текот на 24 часа. Односно, ја претставува минималната количина на енергија потребна за непречено функционирање на срцето, белите дробови, нервниот систем, бубрезите, црниот дроб, цревата, мускулите, кожата, итн. Вашиот BMR не ги вклучува калориите кои се согоруваат од нормалните дневни активности или вежби. Дополнително вежбање го зголемува вашиот BMR, го подобрува вашето здравје и способноста на вашето тело да гори повеќе енергија. Потребни ви се:
  •    - калории дневно за да ја задржите истата тежина
  •    - калории дневно за да загубите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да загубите 1 килограм неделно
  •    - калории дневно за да качите 0.5 килограми неделно
  •    - калории дневно за да качите 1 килограм неделно
Најдобар начин за губење на телесната тежина е преку правилна исхрана и вежбање. Намалувајте ги калориите постепено и внимавајте да не ги намалите под 1000 калории дневно. Брзото слабеење може лошо да се одрази врз вашето здравје, а исто така и допринесува до брзо враќање на загубените килограми. Губете килограми постепено, обидете се да одржите баланс во исхраната. Конзулмирајте ги сите хранливи состојки кои ви се потребни, но во помали количини. Совети
  • пијте 6/8 чаши вода на ден
  • јадете чести но мали оброци
  • јадете многу свежо овошје и зеленчук
  • избегнувајте кафе и алкохол
  • избегнувајте преработена храна како што е белиот шеќер
  • избегнувајте црвено месо и животински масти
  • намалете го внесувањето на млечни производи
  • вежбајте минимум 3 пати во неделата
Калкулаторот обезбедува одлична претпоставка и може да се користи како водич, но за најточни информации консултирајте се со вашиот нутриционист или доктор. Калкулаторот е направен по Mifflin - St Jeor равенката.
Ве молиме внесете ги сите полиња за да можеме да го пресметаме вашиот БМР.
Ladybook Контакт
МАСИВА ДООЕЛ Скопје
ул. Козле бр.88, лан.2, лок.1,
1000 Скопје, Македонја
+389 77 76 89 25 | +389 70 21 67 41

contact@ladybook.mk
marina@ladybook.mk
Ladybook Импресум
Генерален менаџер:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Уредник:
Тина Митева
tina@ladybook.mk
Новинар:
Лидија Дамјановска Апостолска
contact@ladybook.mk
Новинар:
Марина Вучковиќ
m.vuckovik@masiva.mk
Социјални медиуми:
Мила Тасевска
mila@ladybook.mk
Графичко уредување:
Виктор Гаврилски
viktor@ladybook.mk
Маркетинг:
Марина Апостолска
marina@ladybook.mk
Дизајн и развој:
ИФ КРЕАТИВА
filip@ifkreativa.com
ivana@ifkreativa.com